Aki kérdez:
Boros Péter, kereskedelmi igazgató, Co-op HungaryMennyiben felelnek meg az egészséges táplálkozás alapelveinek a Magyarországon kapható FMCG-termékek, illetve milyen nemzetközi tendenciákat lát ezen a területen?
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >