Aki a Gyulait szereti, az nyerni is szeret!
Ismét vonzó nyereményekkel kecsegtető, erős médiatámogatással, a kereskedők számára is lehetőségeket jelentő promócióval készül a Gyulai.
Készüljön fel időben! A promóciót figyelemfelkeltő termékmatricák, televíziós és online hirdetések is támogatják, így Önnek is érdemes a raktárkészlet feltöltésekor magasabb érdeklődéssel számolnia!
Ki ne szeretne nyerni? Ám az nagyon nem mindegy, mit kell érte tenni. Tapasztalatból mondhatjuk, hogy a sikeres nyereményjáték egyszerű! Éppen ezért a mechanizmust illetően a Gyulai most sem változtat azon, hogy a vásárlást igazoló blokkal, illetve az azon szereplő AP-kód feltöltésével lehessen részt venni a játékban, melynek fődíja 1 000 000 forint, de a játékosok naponta is nyerhetnek, mégpedig 20000 forint értékű ajándékutalványt. A 2022. május 2. és június 26. között zajló promóció átlátható és folyamatosan nyomon követhető nyerjagyulaival.hu platformon. Az eddigi évek tükrében abban is biztosak vagyunk, hogy nyereményjátékunk kereskedői szempontból is nyerő, egyértelműen érdemes megnövekedett kereslettel számolni, ennek megfelelően készletezni.
A Gyulai nyereményjátékban az összes Gyulai termék részt vesz. Így a májasok is, melyek néha „mellékszereplőnek” tűnhetnek, pedig sem népszerűségben, sem minőségben nem maradnak el a kolbásztól. A Gyulai májas szakmai szempontból is kifogástalan, amit számos elismerés (Foodapest sikerdíj, majd Magyar Termék Nagydíj , Érték és Minőség Díj is igazol. A Gyulai májas az eredeti receptúra alapján készül, mégis megfelel a mai fogyasztói elvárásoknak is: sem laktózt, sem glutént nem tartalmaz, így a mára népbetegségnek nevezhető táplálékintoleranciában szenvedők étrendjébe is bátran beilleszthető! Az élményt jelentő íz mögött pedig változatlan jellemzők állnak: a hagyományosan műbélbe töltött, magas minőségű alapanyagokból készülő Gyulai májas krémesen kenhető, kellemesen fűszeres, sima ízű, harmonikus.
A fejlődés soha nem áll meg, folyamatos a gyártás korszerűsítése, környezetkímélővé tétele is. Ennek része a dizájnban nemrég megújult, a polcokon még mindig frissnek ható csomagolás is, melynek kapcsán egyre hangsúlyosabb szerepet kap a környezetvédelem, a környezettudatosság. Szeletelt tálcás termékeinknél például részben újrahasznosított anyagot alkalmazunk, ami azt takarja, hogy az alsó kemény fólia minimum 50 %-ban tartalmaz újrahasznosított APET alapanyagot, természetesen szendvics szerkezetben. R-APET fóliából az éves felhasználásunk kb. 580.000 m, ez a legnagyobb mennyiségben felhasznált fóliánk, ebben a léptékben ez már igen jelentős változás. A felső fóliák esetében sajnos még nem terjedt el ez a technológia, ezeknél a vastagságot csökkentettük és 52 -62µm-es fóliákkal dolgozunk a korábbi 72 µm helyett. Arculatunk frissítése lehetőséget adott egyéb termékeink csomagolásának korszerűsítésére is, így a vákuumcsomagolt rúdáruk csomagolását (ami állt egy 160 µm-es alsó fóliából és egy 65 µm-es felső fóliából áll) flow-pack fóliára cseréltük. Az új anyag jobban igazodik a termékek hosszához, illetve a csomagoláshoz mindössze egy 65 µm-es fóliát használunk fel, ennek köszönhetően felhasznált fólia mennyiség jelentősen csökkent.
Javasoljuk, hogy mindenki készüljön fel időben nyereményjáték közelgő kampányára! A promóciót most is figyelemfelkeltő termékmatricák, televíziós és online hirdetések is támogatják, így Önnek is érdemes a raktárkészlet feltöltésekor magasabb érdeklődéssel számolnia!
Kapcsolódó cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >