Akcióznak a szlovák áruházak
Ősszel kiéleződik az idén 5-10 százalékos forgalomkiesést elkönyvelő szlovákiai üzletláncok vásárlókért folytatott harca. Egyre több lesz az akár 50 százalékos árengedményt kínáló, vagy a közismert „kettőt fizetsz, hármat kapsz” akció.
Az egyes hálózatok új akciókat vezetnek be, például egynapos vagy néhány órás kedvezményeket kínálnak, ilyenkor 30-40 százalékkal olcsóbban lehet megvásárolni bizonyos termékeket" – mondta Lubomír Drahovsky, a Terno piackutató ügynökség elemzője. Ilyen akciókkal az elmúlt hetekben a Billa és a Hypernova vevői is találkozhattak.
A Tesco azonban más stratégiát választott. Országszerte bevezeti az úgynevezett klubkártyákat. A kártya tulajdonosa minden elköltött egy euró után egy pontot kap, a pontok pedig tetszőleges termékre költhetők. A hálózat a kártyáknak köszönhetően figyelni fogja, milyen termékeket vásárol az ügyfél, mit részesít előnyben, s ehhez igazítja majd az árengedményeket.
A külföldi hálózatokon kívül a szlovák üzletláncoknak is van saját hűségprogramjuk. A COOP Jednota például a Klasik és a Plus kártyák használatával teszi lehetővé a hatékonyabb spórolást. Az árengedményt mindig az előző év vásárlásai alapján számolják ki – írja az Új Szó nyomán a pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >