Akcióznak a szlovák áruházak
Ősszel kiéleződik az idén 5-10 százalékos forgalomkiesést elkönyvelő szlovákiai üzletláncok vásárlókért folytatott harca. Egyre több lesz az akár 50 százalékos árengedményt kínáló, vagy a közismert „kettőt fizetsz, hármat kapsz” akció.
Az egyes hálózatok új akciókat vezetnek be, például egynapos vagy néhány órás kedvezményeket kínálnak, ilyenkor 30-40 százalékkal olcsóbban lehet megvásárolni bizonyos termékeket" – mondta Lubomír Drahovsky, a Terno piackutató ügynökség elemzője. Ilyen akciókkal az elmúlt hetekben a Billa és a Hypernova vevői is találkozhattak.
A Tesco azonban más stratégiát választott. Országszerte bevezeti az úgynevezett klubkártyákat. A kártya tulajdonosa minden elköltött egy euró után egy pontot kap, a pontok pedig tetszőleges termékre költhetők. A hálózat a kártyáknak köszönhetően figyelni fogja, milyen termékeket vásárol az ügyfél, mit részesít előnyben, s ehhez igazítja majd az árengedményeket.
A külföldi hálózatokon kívül a szlovák üzletláncoknak is van saját hűségprogramjuk. A COOP Jednota például a Klasik és a Plus kártyák használatával teszi lehetővé a hatékonyabb spórolást. Az árengedményt mindig az előző év vásárlásai alapján számolják ki – írja az Új Szó nyomán a pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >