Akcióznak a szlovák áruházak
Ősszel kiéleződik az idén 5-10 százalékos forgalomkiesést elkönyvelő szlovákiai üzletláncok vásárlókért folytatott harca. Egyre több lesz az akár 50 százalékos árengedményt kínáló, vagy a közismert „kettőt fizetsz, hármat kapsz” akció.
Az egyes hálózatok új akciókat vezetnek be, például egynapos vagy néhány órás kedvezményeket kínálnak, ilyenkor 30-40 százalékkal olcsóbban lehet megvásárolni bizonyos termékeket" – mondta Lubomír Drahovsky, a Terno piackutató ügynökség elemzője. Ilyen akciókkal az elmúlt hetekben a Billa és a Hypernova vevői is találkozhattak.
A Tesco azonban más stratégiát választott. Országszerte bevezeti az úgynevezett klubkártyákat. A kártya tulajdonosa minden elköltött egy euró után egy pontot kap, a pontok pedig tetszőleges termékre költhetők. A hálózat a kártyáknak köszönhetően figyelni fogja, milyen termékeket vásárol az ügyfél, mit részesít előnyben, s ehhez igazítja majd az árengedményeket.
A külföldi hálózatokon kívül a szlovák üzletláncoknak is van saját hűségprogramjuk. A COOP Jednota például a Klasik és a Plus kártyák használatával teszi lehetővé a hatékonyabb spórolást. Az árengedményt mindig az előző év vásárlásai alapján számolják ki – írja az Új Szó nyomán a pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >