Akciókat keresnek legtöbben a weben
Mára alapjában változtatta meg az új technológia az olyan piacokat, mint a zene, a könyv vagy a videó. Az FMCG-piac kevésbé forradalmi módon, csak lassan alakul át. De a digitális lehetőségek miatt újra kell értelmezni azt a kifejezést, hogy „megyek vásárolni”. A valódi és a digitális világ közötti határ lassanként leépülni látszik. A fogyasztók egyre inkább fogékonyak arra, hogy kihasználják az online előnyeit. Európában az élelmiszer e-kereskedelme az Egyesült Királyságban és Franciaországban a legfejlettebb.
Nálunk a legtöbb fogyasztó azért nem vesz élelmiszert online, mert többe kerül – a Nielsen új Shopper Trends tanulmánya szerint. A második leggyakrabban említett indok, hogy „szeretek boltban vásárolni”. A harmadikként pedig, hogy aggódnak az online vásárolt termékek minősége miatt.
Viszont máris fontos szerepet játszik a kiskereskedelmi vállalatok weboldala a tájékoztatásban. Ezt a lehetőséget ugyanis a megkérdezés előtti egy hónap során majdnem minden második magyar válaszadó (49%) használta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >