Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje, amihez nemcsak a reklámfotókat, de az ital dobozait is igazították. A márka arra építette koncepcióját, hogy a párizsi olimpia összehozza az embereket, ennek megfelelően tervezték meg marketingjét. Az összetartozás érzésére alapozva készült az alumíniumdobozok grafikája, ezek megfelelően elrendezve olyanok, mintha egymást ölelnék.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A dobozok tervezésébe a Coca Cola három francia művészt vont be. Egyikük, Aurélia Durand így fogalmazott: A kampány a sport embereket egyesítő erejét ünnepli, és kiemeli a Coca-Cola ikonikus ölelésmotívumát, mint a Párizs 2024 központi témáját.
Ahogy arról többször is írtunk, ez a bizonyos ölelésmotívum évek óta jelen van a márka BTL-kommunikációjában is. Az ötlet végül is promóciónak sem rossz, hiszen ki az, aki ebből a dobozból csak egyet vesz! //
Kapcsolódó cikkeink
Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >A menopauzában is segítő joghurtalternatívát dob piacra a Coconut Collab
Az új „sűrű és krémes” Protein Yog növényi eredetű, és…
Tovább olvasom >Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus…
Tovább olvasom >Szamuráj, Mucius Scaevola, jégmezők lovagja – A nap videója
Hősünk, a japán bármixer több hálás szerepet is eljátszik egytelen…
Tovább olvasom >Van egy-két remek tortaötletünk – A nap képe
Szépek vagy meghökkentők vagy kreatívak vagy viccesek vagy…
Tovább olvasom >