Akarsz egy ölelést?

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 19. 04:58

Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje, amihez nemcsak a reklámfotókat, de az ital dobozait is igazították. A márka arra építette koncepcióját, hogy a párizsi olimpia összehozza az embereket, ennek megfelelően tervezték meg marketingjét. Az összetartozás érzésére alapozva készült az alumíniumdobozok grafikája, ezek megfelelően elrendezve olyanok, mintha egymást ölelnék.

A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.

A dobozok tervezésébe a Coca Cola három francia művészt vont be. Egyikük, Aurélia Durand így fogalmazott: A kampány a sport embereket egyesítő erejét ünnepli, és kiemeli a Coca-Cola ikonikus ölelésmotívumát, mint a Párizs 2024 központi témáját.

Ahogy arról többször is írtunk, ez a bizonyos ölelésmotívum évek óta jelen van a márka BTL-kommunikációjában is. Az ötlet végül is promóciónak sem rossz, hiszen ki az, aki ebből a dobozból csak egyet vesz! //

Kapcsolódó cikkeink