Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje, amihez nemcsak a reklámfotókat, de az ital dobozait is igazították. A márka arra építette koncepcióját, hogy a párizsi olimpia összehozza az embereket, ennek megfelelően tervezték meg marketingjét. Az összetartozás érzésére alapozva készült az alumíniumdobozok grafikája, ezek megfelelően elrendezve olyanok, mintha egymást ölelnék.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A dobozok tervezésébe a Coca Cola három francia művészt vont be. Egyikük, Aurélia Durand így fogalmazott: A kampány a sport embereket egyesítő erejét ünnepli, és kiemeli a Coca-Cola ikonikus ölelésmotívumát, mint a Párizs 2024 központi témáját.
Ahogy arról többször is írtunk, ez a bizonyos ölelésmotívum évek óta jelen van a márka BTL-kommunikációjában is. Az ötlet végül is promóciónak sem rossz, hiszen ki az, aki ebből a dobozból csak egyet vesz! //
Kapcsolódó cikkeink
Szigorodnak a csomagolásokra vonatkozó előírások – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GVH: változtat forgalmazási szerződésein a Coca-Cola a versenyhivatal eljárásának eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Gordon Ramsay Restaurants Global és a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection stratégiai együttműködést kötöt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Barem et circenses – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Farm to vendingautomata – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

