Akar venni frozen joghurt hálózatot?
Az elmúlt évek, évtized tendenciái azt igazolták, hogy a vásárlók részéről komoly igény keletkezett a természetes alapanyagokból készült finom, egészséges joghurtok iránt. A Jono Yogo koncepció az utóbbi öt évben öt egységből álló franchise hálózatot épített ki frozen joghurt termékeinek értékesítésére.
A nagy üzletházak közül az Allée, a Mammut, az Árkád, a Westend és a Budaörsi Auchan Korzó is otthont ad egy-egy üzletüknek.
A könnyen átlátható árképzés, a kiváló minőségű, közkedvelt termékek, a barátságos, fiatalos, színes környezet egyedüli frozen joghurt hálózattá emelte a koncepciót Magyarországon.
A tulajdonosok most olyan befektetőt keresnek, aki felismeri a már kidolgozott üzleti modellben rejlő lehetőségeket és a jövőben sikeresen üzemelteti tovább a meglévő egységeket, illetve építi tovább a hálózatot.
Az értékesítés során átadásra kerül az üzletek bérleti joga, a meghatározóan egyedi arculat, a teljes receptúra, valamint a kidolgozott franchise dokumentáció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >