Akar venni frozen joghurt hálózatot?
Az elmúlt évek, évtized tendenciái azt igazolták, hogy a vásárlók részéről komoly igény keletkezett a természetes alapanyagokból készült finom, egészséges joghurtok iránt. A Jono Yogo koncepció az utóbbi öt évben öt egységből álló franchise hálózatot épített ki frozen joghurt termékeinek értékesítésére.
A nagy üzletházak közül az Allée, a Mammut, az Árkád, a Westend és a Budaörsi Auchan Korzó is otthont ad egy-egy üzletüknek.
A könnyen átlátható árképzés, a kiváló minőségű, közkedvelt termékek, a barátságos, fiatalos, színes környezet egyedüli frozen joghurt hálózattá emelte a koncepciót Magyarországon.
A tulajdonosok most olyan befektetőt keresnek, aki felismeri a már kidolgozott üzleti modellben rejlő lehetőségeket és a jövőben sikeresen üzemelteti tovább a meglévő egységeket, illetve építi tovább a hálózatot.
Az értékesítés során átadásra kerül az üzletek bérleti joga, a meghatározóan egyedi arculat, a teljes receptúra, valamint a kidolgozott franchise dokumentáció.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >