Akár már aznapi kiszállítással is rendelhetünk a Tescótól
Az egyre gyakrabban változó vásárlói igények alapján a Tesco folyamatosan fejleszti online szolgáltatásait. A bővülő lefedettségi területen és választékon túl a vállalat nemrég a házhozszállítás gyorsaságát is fejlesztette, így Budapesten és környékén mostantól akár aznapi kiszállítással is kérhetők a rendelések a Tesco Otthonról felületén.

Tesco otthonról
Egyre többen intézik a bevásárlást online, az otthonuk kényelméből, amivel rengeteg időt tudnak megspórolni. A Tesco ezért jelenleg közel 15 000 különféle terméket kínál Tesco Otthonról szolgáltatásának felületén a szolgáltatást kiszolgáló áruházban érvényes árakkal megegyező áron. A rendelt árucikkeket az áruházlánc kollégái ugyanolyan gondossággal válogatják, mintha a vásárló saját maga pakolna a kosarába. Az összekészített termékeket Budapesten és vonzáskörzetében pedig akár már aznap ki tudják szállítani.
„Célunk, hogy minden vásárlónknak a legjobb minőségű termékeket nyújtsuk a nekik legkényelmesebb módon. Ezért is fektetünk be egyre többet online üzletágunk fejlesztésébe, amelyen keresztül vásárlóink akár a kanapén ülve elintézhetik a nagybevásárlást. Mostantól pedig a fővárosban és környékén már Aznapi Kiszállítást kérve is rendelhetnek, így azonnal házhoz tudjuk vinni, bármire is van szükségük”
– mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója.
Az Aznapi Kiszállítás azt jelenti, hogy a bevásárlás elküldése és a kiszállítás időpontja ugyanarra a naptári napra esik. A fővárosban és vonzáskörzetében szállítási címmel rendelkező vásárlók számára akár az adott napra szóló kiszállítási idősávok is elérhetővé válnak. Amennyiben reggel 9 óráig adják le bevásárlásukat, úgy legkorábban a 14 órától elérhető szabad idősávokra kérhetik a kiszállítást. Ha pedig 13 óráig küldik el a bevásárlást, akkor a legkorábbi szabad idősávok a 18 és 22 óra közöttiek lehetnek.
Az elmúlt években a Tesco több területen is fejlesztette online szolgáltatásait, hogy minél magasabb színvonalon tudja kiszolgálni vásárlóit:
- A Tesco Otthonról szolgáltatás már az ország több mint 500 településén érhető el több mint 1,9 millió háztartás számára.
- A termékek minden esetben frissen, kiváló minőségben érkeznek a vásárlókhoz. Ha valamelyik terméket nem szeretné átvenni, azt az átvételkor vissza is utasíthatja, kollégánk visszahozza azt.
- A nem élelmiszer-jellegű termékeken belül számos háztartási cikk, papír-írószer, háztartási elektromos kisgép, elektromos szépségápolási eszköz, akkumulátor, izzó és gyerekjáték található a termékskálán.
- A termékek kiszállítása kérhető bevásárlótáska nélkül, így a vásárlók nemcsak pénzt takarítanak meg, de hozzájárulnak a környezetbarát működéshez is.
- 2021. március 1-i adatok szerint egy év alatt a megrendelések száma 133 százalékkal növekedett.
- A vásárlók országszerte rendelhetnek a Tesco Doboz Webáruház több ezer terméket számláló termékválasztékából a tartós élelmiszerektől kezdve a háztartásban hasznos árucikkekig.
- 11 budapesti Tesco Expresszből a Foodpanda (volt Netpincér) futárai akár 30 percen belül kiszállítják az 1000 féle élelmiszert tartalmazó kínálatból kiválasztott termékeket.
- A Tesco Online Baby Club tagjainak az áruházlánc különféle ajánlatokat és kedvezményeket kínál, valamint hasznos tippeket ad a babát váróknak és a gyermeket nevelőknek.
A vállalat a közeljövőben további innovációkat tervez bevezetni az online rendelés területén, még kényelmesebbé téve ezzel a szolgáltatás használatát.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >