Akár 10 millió forintot is rejthet egy XIXO-üdítő
Elstartolt a XIXO történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka, amelynek keretein belül több mint két hónapon át sorsolnak ki értékes nyereményeket a résztvevők között; így például Samsung TV-t, Xiaomi Rollert, Playstation 5-öt és akár a 10 millió forintos fődíjat is elnyerhetik a szerencsések.
2024. május 6-tól nyári promóciót hirdet a XIXO „Szurkolj és nyerj a XIXO-val” címmel, amely a márka történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka is egyben. A részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni egy vagy több XIXO üdítőitalt és feltölteni a nyitófülben található promóciós kódot a www.xixojatek.hu weboldalra.
A játék ideje alatt a feltöltők között több mint 5000 darab nyereményt sorsolnak ki, amely során számos nyári slágerkiegészítőt lehet elnyerni: például XIXO focilabdát, XIXO baseball sapkát vagy XIXO szurkolói pólót. Ugyanakkor a nagy értékű heti nyereményekből sincs hiány: így például gazdára találhat Samsung TV, Playstation 5, Xiaomi Roller vagy egy 50 000 forintos Decathlon-utalvány. A legszerencsésebb játékos pedig végül hazaviheti a XIXO nyereményjáték fődíját, azaz 10 millió forintot, mely átutalásra kerül a nyertes bankszámlájára a játék lezárását követően.
A promócióban a XIXO Tutti Fruity, Tutti Fruity Apple, Cactus és Watermelon, a XIXO Lemonade és Pink Lemonade, valamint a XIXO Cola, XIXO Cola Zero és a XIXO Orange üdítőitalok vesznek részt. A pontos terméklista és a további részletek megtalálhatók a www.xixojatek.hu oldalon.
„2024-ben a XIXO büszkén áll az elkötelezett szurkolók mellé, táplálva az összetartozás lángját, ami mindannyiunkat egyesít. Ezekben az izgalmas pillanatokban emeljük magasra XIXO üdítős dobozainkat és szurkoljunk kedvenc csapatainknak, ünnepelve azt a köteléket, ami minket, a szurkolók családját összeköti.” – mondta el Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.
A XIXO nyereményjátéka 2024. május 6-tól július 14-ig tart.
Kapcsolódó cikkeink
Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >