Akár 10 millió forintot is rejthet egy XIXO-üdítő
Elstartolt a XIXO történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka, amelynek keretein belül több mint két hónapon át sorsolnak ki értékes nyereményeket a résztvevők között; így például Samsung TV-t, Xiaomi Rollert, Playstation 5-öt és akár a 10 millió forintos fődíjat is elnyerhetik a szerencsések.
2024. május 6-tól nyári promóciót hirdet a XIXO „Szurkolj és nyerj a XIXO-val” címmel, amely a márka történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka is egyben. A részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni egy vagy több XIXO üdítőitalt és feltölteni a nyitófülben található promóciós kódot a www.xixojatek.hu weboldalra.
A játék ideje alatt a feltöltők között több mint 5000 darab nyereményt sorsolnak ki, amely során számos nyári slágerkiegészítőt lehet elnyerni: például XIXO focilabdát, XIXO baseball sapkát vagy XIXO szurkolói pólót. Ugyanakkor a nagy értékű heti nyereményekből sincs hiány: így például gazdára találhat Samsung TV, Playstation 5, Xiaomi Roller vagy egy 50 000 forintos Decathlon-utalvány. A legszerencsésebb játékos pedig végül hazaviheti a XIXO nyereményjáték fődíját, azaz 10 millió forintot, mely átutalásra kerül a nyertes bankszámlájára a játék lezárását követően.
A promócióban a XIXO Tutti Fruity, Tutti Fruity Apple, Cactus és Watermelon, a XIXO Lemonade és Pink Lemonade, valamint a XIXO Cola, XIXO Cola Zero és a XIXO Orange üdítőitalok vesznek részt. A pontos terméklista és a további részletek megtalálhatók a www.xixojatek.hu oldalon.
„2024-ben a XIXO büszkén áll az elkötelezett szurkolók mellé, táplálva az összetartozás lángját, ami mindannyiunkat egyesít. Ezekben az izgalmas pillanatokban emeljük magasra XIXO üdítős dobozainkat és szurkoljunk kedvenc csapatainknak, ünnepelve azt a köteléket, ami minket, a szurkolók családját összeköti.” – mondta el Vecsei Márton, a XIXO márkavezetője.
A XIXO nyereményjátéka 2024. május 6-tól július 14-ig tart.
Kapcsolódó cikkeink
Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Az Airwaves új márkakampányát a rajongók visszajelzései inspirálták
Az Airwaves, a Mars portfóliójába tartozó cukormentes rágógumimárka, egy olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >