Akadémia a majonézről
Univer Majonéz Akadémia címmel szeptember 10-én nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt tartott az Univer Product Zrt., ahol a vendégek a szakmai előadások mellett játékos vetélkedők és főzőshow keretében ismerkedhetnek meg közelebbről a majonézzel és a majonéz felhasználásával készülő ételkülönlegességekkel.Jelenleg a Magyarországon eladott majonéznek körülbelül egyharmadát az Univer értékesíti. Az Univer majonéz tartósítószer-mentes gyártása idén kezdődött meg a cég év elején átadott új üzemegységében.
Az Univer Product Zrt. a tavalyi évben 13,2 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A majonéz, mustár, ketchup termékek jelentik a cég éves árbevételének körülbelül 35 százalékát. A legfrissebb piaci adatok alapján körülbelül 7 millió kilogramm majonéz fogy évente Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >