Akadémia a majonézről
Univer Majonéz Akadémia címmel szeptember 10-én nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt tartott az Univer Product Zrt., ahol a vendégek a szakmai előadások mellett játékos vetélkedők és főzőshow keretében ismerkedhetnek meg közelebbről a majonézzel és a majonéz felhasználásával készülő ételkülönlegességekkel.Jelenleg a Magyarországon eladott majonéznek körülbelül egyharmadát az Univer értékesíti. Az Univer majonéz tartósítószer-mentes gyártása idén kezdődött meg a cég év elején átadott új üzemegységében.
Az Univer Product Zrt. a tavalyi évben 13,2 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A majonéz, mustár, ketchup termékek jelentik a cég éves árbevételének körülbelül 35 százalékát. A legfrissebb piaci adatok alapján körülbelül 7 millió kilogramm majonéz fogy évente Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >