Akadémia a majonézről
Univer Majonéz Akadémia címmel szeptember 10-én nagyszabású gasztronómiatörténeti rendezvényt tartott az Univer Product Zrt., ahol a vendégek a szakmai előadások mellett játékos vetélkedők és főzőshow keretében ismerkedhetnek meg közelebbről a majonézzel és a majonéz felhasználásával készülő ételkülönlegességekkel.Jelenleg a Magyarországon eladott majonéznek körülbelül egyharmadát az Univer értékesíti. Az Univer majonéz tartósítószer-mentes gyártása idén kezdődött meg a cég év elején átadott új üzemegységében.
Az Univer Product Zrt. a tavalyi évben 13,2 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A majonéz, mustár, ketchup termékek jelentik a cég éves árbevételének körülbelül 35 százalékát. A legfrissebb piaci adatok alapján körülbelül 7 millió kilogramm majonéz fogy évente Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >