Ajánló: Megjelent a Trade magazin 6-7. száma
Néhány témát ajánlunk Olvasóink figyelmébe a Trade magazin nyári számából, az idei összevont június-júliusi lapból.
A ma megjelent lapszám kiemelt témája az FMCG-piac 2021. évi kereskedelmi toplistája, amely idén már 12 lánc adatait tartalmazza. A rovatban a tavalyi év értékeléséről számol be a GfK, NielsenIQ, RetailZoom, GKID, de nemzetközi elemzők anyagait is összesítettük. Hagyományosan a legnagyobb szövetségek szinte mindegyike összefoglalta a tavalyi évet, így megszólal a FÉSZ, a Márkaszövetség, a NAK, a Kavosz és a MNKSZ is.
E számunk Reflektor rovatát az innovációknak szenteltük, a legfrissebb kutatási anyagoktól egészen a jövőbe „látó” elemzők anyagáig sok érdekességről lehet olvasni, sőt, az idei Inno d’Or nyertesekről is számot adunk.
Polctükreink most is food és non-food témákat ölelnek fel, úgy mint: a convenience termékek köre, tészták, befőzés, bébiétel, ásványvíz, jegestea, hajápolók, rovarirtók.
HoReCa-rovatunkban az MVI és Cukrászipari Szövetség aktualitásai mellett ez alkalommal is érdekes és izgalmas híreket, trendeket hozunk a gasztronómiában érintettek számára, sőt, két különleges pékségre is felhívjuk a figyelmet.
Piaci analízisünk, valamint Értékesítés és üzletfejlesztés rovatunk a szokásos elemzések mellett ez alkalommal foglalkozik a franchise-ok sikereivel, a Randstad Award nyerteseivel, és persze újabb érdekes beszélgetésekről és előadásokról is beszámolunk.
Állandó Instore-outdoor rovatunkban picit kapcsolódva a Kiemelt téma rovatunkban megjelent legsikeresebb üzletláncok tevékenységéhez, bolti eszközök és megoldások újdonságait vesszük számba, és nagy terjedelemben mutatjuk meg a tavalyi év legjobb promócióit is.
Lapszámunkat az elmúlt időszak új termékbevezetéseivel zárjuk, ami az egyik legnépszerűbb rovatunk.
A fentieken túl már ismertetjük a szeptember 19-23. közötti Business Days konferencia tematikablokkjait, és természetesen a piac aktualitásairól is nyilatkoznak az FMCG piac szakértői.
Örömmel vesszük, ha olvasnak minket továbbra is a magazin print vagy alábbi digitális formájában. Iratkozzanak fel minden munkanap megjelenő hírlevelünkre, és kövessenek minket a social media (fb, in, insta) felületeken. És ne feledjék, hétfőnként 17 órakor Future Talks podcast!
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 256 oldalon jelent meg és ezzel az…
Tovább olvasom >Tehetségkutatás a marketingben: Így készül a Signature 40
A hazai marketing világában kevés dolog kelthet olyan széleskörű izgalmat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >