Ajánlatuk átgondolására kérik a minisztériumot az elutasított dohánycégek
Ajánlatuk újbóli átgondolására kéri a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot az a három dohányipari vállalat, amely ajánlatot tett arra, hogy vállalná a magyarországi dohány-kiskereskedők ellátását, de a tárca ezt elutasította.
Az Imperial Tobacco Magyarország Kft., a JTI Hungary Zrt. és a Philip Morris Magyarország Kft. azt írták az MTI-nek eljuttatott közleményükben: csalódottan fogadták az NFM elutasítását, és bíznak abban, hogy a minisztérium újragondolja döntését.
Mint írták, értetlenül állnak az előtt, hogy az NFM „kevesebb, mint 24 óra alatt utasította vissza a szerdán beadott ajánlatukat”. A három vállalat közölte: nem értenek egyet az elutasítás indokaival. Mint fogalmaztak, bíztak benne, hogy ajánlatukat „diszkriminációmentesen mérlegelik, valamint megfelelően, kellő figyelemmel és érdemben bírálják el”, és lesz lehetőség tárgyalni a részletekről.
A cégek évi 6 milliárd forintig terjedő koncessziós díjat ajánlottak fel, és 500 munkahely létrehozását helyezték kilátásba. Ezt az ajánlatukat változatlanul fenntartják.
A három vállalat megjegyezte: a kormány azzal szolgálná a leginkább a magyar állam, az adófizetők, a munkavállalók és a dohány-kiskereskedők érdekeit, ha tárgyalásokat kezdene egy hosszú távon is fenntartható piaci modell létrehozásáról.
2015. november 1-jétől a koncesszióra jogosult BAT Pécsi Dohánygyár Kft. és a Tabán Trafik Zrt. konzorciuma végzi az egész ország területén a dohány-kiskereskedők ellátását. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megújította bérleti szerződését a Philip Morris Magyarország Kft. a Kálvin Square irodaházban
A Philip Morris Magyarország Kft. a belváros egyik legkiemelkedőbb adottságokkal…
Tovább olvasom >Milliárdos osztalék, stabil ezermilliárdos forgalom – így teljesített 2024-ben az Országos Dohányboltellátó Kft.
Újra átlépte az ezermilliárd forintos árbevételi küszöböt az Országos Dohányboltellátó…
Tovább olvasom >Forgalomnövekedéssel zárta 2024-et a sátoraljaújhelyi Continental Dohányipari Zrt.
Jelentős forgalomnövekedéssel és létszámemeléssel zárta a tavalyi évet a sátoraljaújhelyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >