Ajándékutalvány az adatszivárgás miatt
Bocsánatot kért ügyfeleitől a vezető német Schlecker drogériahálózat a múlt heti adatkiszivárgás miatt, és egy öt eurós ajándékutalványt ajánlott fel nekik.
A drogérialáncnál a múlt héten több mint 7 millió e-mailcím és 150 ezer németországi online-ügyfél neve, postacíme és egyéb adatai kerültek ki az internetre a cég adatbázisából.
A Magyarországon is érdekelt társaságnál már a behatolást követően hangsúlyozták, hogy számlaadatok vagy jelszavak nem jutottak ki az adatbázisból, és a probléma egy alvállalkozónál, egy külső szolgáltatónál történt – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >