Ajándékutalvány az adatszivárgás miatt
Bocsánatot kért ügyfeleitől a vezető német Schlecker drogériahálózat a múlt heti adatkiszivárgás miatt, és egy öt eurós ajándékutalványt ajánlott fel nekik.
A drogérialáncnál a múlt héten több mint 7 millió e-mailcím és 150 ezer németországi online-ügyfél neve, postacíme és egyéb adatai kerültek ki az internetre a cég adatbázisából.
A Magyarországon is érdekelt társaságnál már a behatolást követően hangsúlyozták, hogy számlaadatok vagy jelszavak nem jutottak ki az adatbázisból, és a probléma egy alvállalkozónál, egy külső szolgáltatónál történt – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >