Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszköze.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az applikáción és a weboldalon elérhető szolgáltatás a gyerekek számára ajánl ajándékokat figyelembe véve életkorukat, hobbijukat, kedvenc márkáikat és más kritériumokat. Az eszköz indulásakor a játékokra fókuszált, de a terv az volt, hogy az ünnepi szezonban több ezer új ajándékötlettel bővül.
A Target emellett generatív AI-alapú vásárlási asszisztens chatbotot is tesztelt az ünnepek körül, amely kérdésekre válaszol és termékeket ajánl. A cég júniusban vezette be AI-eszközét az üzletekben dolgozó alkalmazottai számára, amely segíti őket kérdések megválaszolásában és vállalati folyamatok megértésében. Michael Fiddelke operatív igazgató szerint az eszköz amellett, hogy javította a munkavállalói élményt, gyorsabbá tette a vásárlók kiszolgálását is. //
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >