Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszköze.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az applikáción és a weboldalon elérhető szolgáltatás a gyerekek számára ajánl ajándékokat figyelembe véve életkorukat, hobbijukat, kedvenc márkáikat és más kritériumokat. Az eszköz indulásakor a játékokra fókuszált, de a terv az volt, hogy az ünnepi szezonban több ezer új ajándékötlettel bővül.
A Target emellett generatív AI-alapú vásárlási asszisztens chatbotot is tesztelt az ünnepek körül, amely kérdésekre válaszol és termékeket ajánl. A cég júniusban vezette be AI-eszközét az üzletekben dolgozó alkalmazottai számára, amely segíti őket kérdések megválaszolásában és vállalati folyamatok megértésében. Michael Fiddelke operatív igazgató szerint az eszköz amellett, hogy javította a munkavállalói élményt, gyorsabbá tette a vásárlók kiszolgálását is. //
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >