Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszköze.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az applikáción és a weboldalon elérhető szolgáltatás a gyerekek számára ajánl ajándékokat figyelembe véve életkorukat, hobbijukat, kedvenc márkáikat és más kritériumokat. Az eszköz indulásakor a játékokra fókuszált, de a terv az volt, hogy az ünnepi szezonban több ezer új ajándékötlettel bővül.
A Target emellett generatív AI-alapú vásárlási asszisztens chatbotot is tesztelt az ünnepek körül, amely kérdésekre válaszol és termékeket ajánl. A cég júniusban vezette be AI-eszközét az üzletekben dolgozó alkalmazottai számára, amely segíti őket kérdések megválaszolásában és vállalati folyamatok megértésében. Michael Fiddelke operatív igazgató szerint az eszköz amellett, hogy javította a munkavállalói élményt, gyorsabbá tette a vásárlók kiszolgálását is. //
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >