Ajándék laptoppal jutalmazta a Szentkirályi Általános Iskola kitűnő tanulóit Balogh Levente
Kilencedik éve ajándékozza meg laptoppal a Szentkirályi Általános Iskola kitűnő eredménnyel végző tanulóit Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország vállalatcsoport tulajdonosa.
Idén két tanuló, Németh Sándor és Pusztai László zárta kitűnő eredménnyel az általános iskolai tanévet. A kiemelkedő tanulmányi teljesítményt ebben az évben is ajándék laptoppal honorálta Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország tulajdonosa, aki számára kiemelten fontos a magyar gyerekek támogatása.
„A tehetségek és a magyar sikerek támogatása mindig a szívemhez közel álló ügy volt, ezért örömmel tölt el, hogy ezzel a gesztussal hozzájárulhatok a gyerekek fejlődéséhez és a tanulás iránti lelkesedésük fenntartásához. Jó látni, hogy örömet szerzek az ajándékkal, és hozzátehetek a jövőben elért eredményeikhez” – mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország tulajdonosa.
Mindkét diák mérnöki pályára készül, Németh Sándor tanulmányait a kecskeméti Kandó Kálmán Gimnáziumban folytatja, Pusztai László pedig a kiskunfélegyházi Szent Benedek Középiskolában tanul tovább.
A Szentkirályi Magyarország számára hagyománnyá vált a jótékonykodás és a gyermekek segítése, számos más kezdeményes mellett a szentkirályi diákok tanulmányait immár kilenc éve támogatják.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >K&H: anyagi biztonság? nagyon vegyes a kép
A középkorú magyarok 26 százaléka rendelkezik 589 ezer forintos jövedelemmel,…
Tovább olvasom >