AI segít az Auchan promóciójában
Hamarosan mesterséges intelligencia alapú, személyre szabott promóciókat fog bevezetni az Auchan, az UntieNots-cal közös projekt keretében.
Az AI segít a vevőprofil elkészítésében. A hűségkártyával rendelkező vevők először egy „Waaoh Challenge” nevű kvízben vesznek részt, a vásárlástörténetük alapján személyre szabott oldalon.
10 „kihívást”, azaz kérdéssort kell kitölteniük különféle termékekkel kapcsolatban, végül a kérdésre adott válaszokat, korábbi vásárlásaikat és háztartásuk nagyságát tekintetbe véve személyre szabott promóciós ajánlatokat kapnak kedvenc termékeikből.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >