AI segít az Auchan promóciójában
Hamarosan mesterséges intelligencia alapú, személyre szabott promóciókat fog bevezetni az Auchan, az UntieNots-cal közös projekt keretében.
Az AI segít a vevőprofil elkészítésében. A hűségkártyával rendelkező vevők először egy „Waaoh Challenge” nevű kvízben vesznek részt, a vásárlástörténetük alapján személyre szabott oldalon.
10 „kihívást”, azaz kérdéssort kell kitölteniük különféle termékekkel kapcsolatban, végül a kérdésre adott válaszokat, korábbi vásárlásaikat és háztartásuk nagyságát tekintetbe véve személyre szabott promóciós ajánlatokat kapnak kedvenc termékeikből.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Új, AI-alapú tervezőeszköz
Az Alibaba International bevezette a Pic Copilot nevű mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >