AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével a mesterséges intelligencia (AI) használatára igyekszik felkészíteni a német kiskereskedelem szereplőit – jelentette be a technológiai vállalat.
A program célja, hogy a kereskedők eligazodjanak az AI komplex világában, és megtanulják, hogyan alkalmazhatják a technológiát a gyakorlatban – adta közre a Lebensmittelpraxis.
A kezdeményezés keretében kis- és középvállalkozások kapnak ingyenes hozzáférést a „Google Career Certificates” képzésekhez, ahol többek között a promptolás alapjait is elsajátíthatják.
A HDE „Handel 4.0” weboldalán külön aloldalt indít a mesterséges intelligenciával kapcsolatos továbbképzéseknek, ahol bemutatja a Google Zukunftswerkstatt által kínált ingyenes lehetőségeket is. Az első regionális igényfelmérés Észak-Rajna-Vesztfáliában indul.
– A mesterséges intelligencia ismerete már nem a jövő kérdése, hanem a túlélés záloga a jelen kiskereskedelmében – hangsúlyozta Stefan Genth, a HDE főtitkára. Jannika Bock, a Google Retail igazgatója szerint a program újabb lépést jelent a német kiskereskedelem digitális átalakulásának támogatásában.
A kiskereskedelmben ma már egyre több vállalat használ AI-alapú megoldásokat: a Rewe személyre szabott ajánlatokat dolgoz ki a Google Cloud segítségével, az Otto a Google AI-t használja teljesítményalapú marketingre, a Fressnapf pedig az AI segítségével automatizálta marketingfolyamatait, míg a Media-Saturn felhőalapú AI-megoldással értékesíti prémium termékeit.
A programot június 23-án mutatták be Berlinben, egy Parlamentáris Est keretében, amelyen részt vett Karsten Wildberger digitalizációs miniszter és Philipp Justus, a Google közép-európai alelnöke is.
Kapcsolódó cikkeink
AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prosecco: a palackba zárt életérzés
Az italválasztásainkat számos tényező befolyásolhatja: olykor a hangulatunk határozza meg,…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >