AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon, aminek révén egyszerre több kiskereskedőnél képes mérni a hirdetések értékesítésre gyakorolt hatását.
Az e-kereskedelmi óriás és a Stackline egy több kiskereskedőre kiterjedő attribúciós platformot indított. A Stackline Multi-Retailer Attribution néven ismert megoldása a vállalat saját közönségtechnológiáját és az Amazon Marketing Cloud funkcióit ötvözve számszerűsíti az Amazonnál eszközölt hirdetési befektetések által vezérelt összes fogyasztói vásárlást az összes jelentős kiskereskedőnél.
A kiskereskedelmi attribúciós modellek korábban egyetlen kiskereskedő teljesítményére összpontosítottak, ami azt jelentette, hogy az Amazonon hirdetők nem tudták mérni azokat a tranzakciókat, amelyek az Amazon weboldalon való elköteleződéssel kezdődtek, de egy másik kiskereskedőnél történő vásárlással végződtek.
Az Amazon-Stackline megközelítés azonban a fogyasztók vásárlásait kiskereskedők és csatornák között, egyedi termékszinten méri, majd ezt a viselkedést kapcsolja az Amazon-kampányban részt vevő vásárlókhoz.
– A mai bejelentés jelentős mérföldkövet jelent a digitális reklámelemzés fejlődésében – mondta Michael Lagoni, a Stackline vezérigazgatója. – Az Amazonnal való partnerség révén ügyfeleinknek egységes képet tudunk adni a vásárlói utakról, túllépve a hagyományos, egyetlen kereskedőre vonatkozó korlátokon. Ez az új képesség lehetővé teszi a márkák számára, hogy hatékonyabban osszák el reklámköltéseiket, és maximalizálják a marketing megtérülést.
– A Stackline technológiája és az Amazon adatszolgáltatási képességei együtt lehetővé teszik a márkák számára, hogy az Amazonon elhelyezett hirdetéseiknek ne csak közvetlen hatásait, hanem az offline és online eladásokra gyakorolt szélesebb körű hatását is lássák a teljes kiskereskedelmi ökoszisztémában – mondta Mitch Keidan, a Stackline társalapítója és termékmenedzsere.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Kollár Csaba: „Humanista vagyok, de nagyon szeretem az AI-t” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Kollár Csaba kibernetikus és jövőkutató szerint, akivel Krizsó Szilvia beszélgetett…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrésstop kiterjesztésével kapcsolatban szólalt meg Orbán Viktor
A jövő heti kormányülésen dönthetnek az árrésstop kiterjesztéséről a háztartási…
Tovább olvasom >Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >