AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon, aminek révén egyszerre több kiskereskedőnél képes mérni a hirdetések értékesítésre gyakorolt hatását.
Az e-kereskedelmi óriás és a Stackline egy több kiskereskedőre kiterjedő attribúciós platformot indított. A Stackline Multi-Retailer Attribution néven ismert megoldása a vállalat saját közönségtechnológiáját és az Amazon Marketing Cloud funkcióit ötvözve számszerűsíti az Amazonnál eszközölt hirdetési befektetések által vezérelt összes fogyasztói vásárlást az összes jelentős kiskereskedőnél.
A kiskereskedelmi attribúciós modellek korábban egyetlen kiskereskedő teljesítményére összpontosítottak, ami azt jelentette, hogy az Amazonon hirdetők nem tudták mérni azokat a tranzakciókat, amelyek az Amazon weboldalon való elköteleződéssel kezdődtek, de egy másik kiskereskedőnél történő vásárlással végződtek.
Az Amazon-Stackline megközelítés azonban a fogyasztók vásárlásait kiskereskedők és csatornák között, egyedi termékszinten méri, majd ezt a viselkedést kapcsolja az Amazon-kampányban részt vevő vásárlókhoz.
– A mai bejelentés jelentős mérföldkövet jelent a digitális reklámelemzés fejlődésében – mondta Michael Lagoni, a Stackline vezérigazgatója. – Az Amazonnal való partnerség révén ügyfeleinknek egységes képet tudunk adni a vásárlói utakról, túllépve a hagyományos, egyetlen kereskedőre vonatkozó korlátokon. Ez az új képesség lehetővé teszi a márkák számára, hogy hatékonyabban osszák el reklámköltéseiket, és maximalizálják a marketing megtérülést.
– A Stackline technológiája és az Amazon adatszolgáltatási képességei együtt lehetővé teszik a márkák számára, hogy az Amazonon elhelyezett hirdetéseiknek ne csak közvetlen hatásait, hanem az offline és online eladásokra gyakorolt szélesebb körű hatását is lássák a teljes kiskereskedelmi ökoszisztémában – mondta Mitch Keidan, a Stackline társalapítója és termékmenedzsere.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >