AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon, aminek révén egyszerre több kiskereskedőnél képes mérni a hirdetések értékesítésre gyakorolt hatását.
Az e-kereskedelmi óriás és a Stackline egy több kiskereskedőre kiterjedő attribúciós platformot indított. A Stackline Multi-Retailer Attribution néven ismert megoldása a vállalat saját közönségtechnológiáját és az Amazon Marketing Cloud funkcióit ötvözve számszerűsíti az Amazonnál eszközölt hirdetési befektetések által vezérelt összes fogyasztói vásárlást az összes jelentős kiskereskedőnél.
A kiskereskedelmi attribúciós modellek korábban egyetlen kiskereskedő teljesítményére összpontosítottak, ami azt jelentette, hogy az Amazonon hirdetők nem tudták mérni azokat a tranzakciókat, amelyek az Amazon weboldalon való elköteleződéssel kezdődtek, de egy másik kiskereskedőnél történő vásárlással végződtek.
Az Amazon-Stackline megközelítés azonban a fogyasztók vásárlásait kiskereskedők és csatornák között, egyedi termékszinten méri, majd ezt a viselkedést kapcsolja az Amazon-kampányban részt vevő vásárlókhoz.
– A mai bejelentés jelentős mérföldkövet jelent a digitális reklámelemzés fejlődésében – mondta Michael Lagoni, a Stackline vezérigazgatója. – Az Amazonnal való partnerség révén ügyfeleinknek egységes képet tudunk adni a vásárlói utakról, túllépve a hagyományos, egyetlen kereskedőre vonatkozó korlátokon. Ez az új képesség lehetővé teszi a márkák számára, hogy hatékonyabban osszák el reklámköltéseiket, és maximalizálják a marketing megtérülést.
– A Stackline technológiája és az Amazon adatszolgáltatási képességei együtt lehetővé teszik a márkák számára, hogy az Amazonon elhelyezett hirdetéseiknek ne csak közvetlen hatásait, hanem az offline és online eladásokra gyakorolt szélesebb körű hatását is lássák a teljes kiskereskedelmi ökoszisztémában – mondta Mitch Keidan, a Stackline társalapítója és termékmenedzsere.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >