AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon, aminek révén egyszerre több kiskereskedőnél képes mérni a hirdetések értékesítésre gyakorolt hatását.
Az e-kereskedelmi óriás és a Stackline egy több kiskereskedőre kiterjedő attribúciós platformot indított. A Stackline Multi-Retailer Attribution néven ismert megoldása a vállalat saját közönségtechnológiáját és az Amazon Marketing Cloud funkcióit ötvözve számszerűsíti az Amazonnál eszközölt hirdetési befektetések által vezérelt összes fogyasztói vásárlást az összes jelentős kiskereskedőnél.
A kiskereskedelmi attribúciós modellek korábban egyetlen kiskereskedő teljesítményére összpontosítottak, ami azt jelentette, hogy az Amazonon hirdetők nem tudták mérni azokat a tranzakciókat, amelyek az Amazon weboldalon való elköteleződéssel kezdődtek, de egy másik kiskereskedőnél történő vásárlással végződtek.
Az Amazon-Stackline megközelítés azonban a fogyasztók vásárlásait kiskereskedők és csatornák között, egyedi termékszinten méri, majd ezt a viselkedést kapcsolja az Amazon-kampányban részt vevő vásárlókhoz.
– A mai bejelentés jelentős mérföldkövet jelent a digitális reklámelemzés fejlődésében – mondta Michael Lagoni, a Stackline vezérigazgatója. – Az Amazonnal való partnerség révén ügyfeleinknek egységes képet tudunk adni a vásárlói utakról, túllépve a hagyományos, egyetlen kereskedőre vonatkozó korlátokon. Ez az új képesség lehetővé teszi a márkák számára, hogy hatékonyabban osszák el reklámköltéseiket, és maximalizálják a marketing megtérülést.
– A Stackline technológiája és az Amazon adatszolgáltatási képességei együtt lehetővé teszik a márkák számára, hogy az Amazonon elhelyezett hirdetéseiknek ne csak közvetlen hatásait, hanem az offline és online eladásokra gyakorolt szélesebb körű hatását is lássák a teljes kiskereskedelmi ökoszisztémában – mondta Mitch Keidan, a Stackline társalapítója és termékmenedzsere.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >