AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon, aminek révén egyszerre több kiskereskedőnél képes mérni a hirdetések értékesítésre gyakorolt hatását.
Az e-kereskedelmi óriás és a Stackline egy több kiskereskedőre kiterjedő attribúciós platformot indított. A Stackline Multi-Retailer Attribution néven ismert megoldása a vállalat saját közönségtechnológiáját és az Amazon Marketing Cloud funkcióit ötvözve számszerűsíti az Amazonnál eszközölt hirdetési befektetések által vezérelt összes fogyasztói vásárlást az összes jelentős kiskereskedőnél.
A kiskereskedelmi attribúciós modellek korábban egyetlen kiskereskedő teljesítményére összpontosítottak, ami azt jelentette, hogy az Amazonon hirdetők nem tudták mérni azokat a tranzakciókat, amelyek az Amazon weboldalon való elköteleződéssel kezdődtek, de egy másik kiskereskedőnél történő vásárlással végződtek.
Az Amazon-Stackline megközelítés azonban a fogyasztók vásárlásait kiskereskedők és csatornák között, egyedi termékszinten méri, majd ezt a viselkedést kapcsolja az Amazon-kampányban részt vevő vásárlókhoz.
– A mai bejelentés jelentős mérföldkövet jelent a digitális reklámelemzés fejlődésében – mondta Michael Lagoni, a Stackline vezérigazgatója. – Az Amazonnal való partnerség révén ügyfeleinknek egységes képet tudunk adni a vásárlói utakról, túllépve a hagyományos, egyetlen kereskedőre vonatkozó korlátokon. Ez az új képesség lehetővé teszi a márkák számára, hogy hatékonyabban osszák el reklámköltéseiket, és maximalizálják a marketing megtérülést.
– A Stackline technológiája és az Amazon adatszolgáltatási képességei együtt lehetővé teszik a márkák számára, hogy az Amazonon elhelyezett hirdetéseiknek ne csak közvetlen hatásait, hanem az offline és online eladásokra gyakorolt szélesebb körű hatását is lássák a teljes kiskereskedelmi ökoszisztémában – mondta Mitch Keidan, a Stackline társalapítója és termékmenedzsere.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >KPMG: Megváltoztatja a játékszabályokat a mesterséges intelligencia a pénzügyekben
Egyre nagyobb teret nyer a pénzügyi területen a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Mindent elhisznek a fiatalok a mesterséges intelligenciának
A Z generációs fiatalok körében szinte mindenki használja a mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >