AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a „Radio Optimism” nevű kezdeményezés célja, hogy a közös zenei élményeken keresztül erősítse az emberi kapcsolatokat, és terjessze az optimista hozzáállás fontosságának üzenetét. A kampány az LG Life’s Good, azaz Az élet szép szlogenjére épít, és arra hívja fel a figyelmet, hogy a technológia által vezérelt világban egyre nagyobb kihívás a valódi kapcsolatok kialakítása és fenntartása.
A tavalyi sikeres „Optimism your feed” kampány után az LG újabb globális kezdeményezést hirdetett az optimizmus fontosságának hangsúlyozására. Míg a tavalyi kampány a közösségi média algoritmusait használta ki azzal, hogy pozitívabb tartalmakat juttatott a felhasználók felületeire egy speciális lejátszási lista segítségével, az új kezdeményezés kifejezetten azzal a paradoxonnal foglalkozik, hogy a digitális korszakban bár folyamatosan kapcsolatban vagyunk egymással, egyre nehezebb mély, tartalmas kapcsolatokat kialakítani. Az LG a kampányt a fiatalabb közönségnek szánja azzal a céllal, hogy ellensúlyozza azt a személytelenséget, amelyet gyakran érezhetünk a felszínes interakciók, a kedvelések és kommentek digitális világában. A zene erejére és univerzális nyelvére építve a kezdeményezés célja, hogy mélyebb kötelékeket alakítson ki az emberek között.
A kampány keretében az általunk választott zenei stílusban, és egyénileg megadott üzenettel generálhatunk személyre szabott, angol nyelvű AI-dalokat, majd azokat elküldhetjük barátainknak, szeretteinknek. Olyan stílusok közül válogathatunk, mint a hip-hop, az R&B, a punk, a reggaeton, a jazz, vagy a gyártó eredetéhez hűen a K-pop, amin belül a hangulatot is kiválaszthatjuk. A dalhoz AI által generált borítóképet is kapunk. Az elkészült személyre szabott dalokat hozzáadhatjuk az LG világszerte elérhető Radio Optimism lejátszási listájához, ezzel is terjesztve az optimizmus üzenetét.
A Radio Optimism kampányt a hagyományos rádiózás egyedülálló szerepe, azaz zene és a történetmesélés révén történő kapcsolatteremtés inspirálta. A kezdeményezés ezt a gondolatiságot teszi interaktív platformmá. A dalok létrehozásához használt AI-algoritmusokat előzetesen szűrt és rendszerezett zenei adathalmazon/ adatbázison tanították be.
A kezdeményezés hátterében az LG új nemzetközi tanulmánya* áll, amely szerint az emberek 68 százaléka nehezen talál igazi barátokat, egyharmaduknak az elmúlt hónapban legfeljebb egy új tényleges emberi kapcsolódása volt, 8 százalékuk pedig egyáltalán nem élt meg ilyet. A felmérés szerint 10-ből közel 9-en úgy vélik, hogy a tartalmas kapcsolatok optimistább életszemlélethez vezetnek.
„A boldogság egyik legalapvetőbb feltétele a mély és tartalmas kapcsolatok megléte”
– mondta Jean M. Twenge, a San Diegó-i Állami Egyetem pszichológiaprofesszora.
„Napjainkban azonban sokan több időt töltenek online, mint a személyes kapcsolattartással, holott a közösségi médiában kialakított kapcsolatok többnyire felszínesek, és nem elégítik ki a tényleges kapcsolódási igényeinket. Gyakori, hogy az embereknek több száz követőjük van, de nincs kivel beszélniük a való életben, ha támogatásra van szükségük. Ha tudatosan tartalmasabb kapcsolatokat építünk ki a körülöttünk élőkkel, az megfordíthatja ezt a tendenciát.”
„A technológia fejlődésével egyre különlegesebb szerepet kapnak a tartalmas emberi kapcsolatok. Az LG – hűen Az élet szép márkaígérethez –, továbbra is az optimista hozzáállás fontosságát terjeszti a mindennapokban
– mondta Kim Hyo-eun, az LG márkamenedzsment-divíziójának vezetője.
Az AI-alapú zenéket az angol nyelven elérhető RadioOptimism.lg.com weboldalon hozhatják létre az érdeklődők. A kampányról további részletek a https://www.lg.com/hu/lifesgood/ oldalon olvashatók.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >