AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi asszisztenst vezet be applikációjába az Albert Heijn.
Az Albert Heijn a holland üzletláncok közül elsőként indított generatív AI asszisztense receptekkel, termékajánlásokkal és praktikus konyhai tippekkel inspirálja a vásárlókat – számolt be a Retail Detail.
Az intelligens chatbot segítségével a vásárlók ételekkel és főzéssel kapcsolatos kérdéseket tehetnek fel, amelyre a chatbot gyorsan tanulva válaszol. Az alkalmazás nemcsak hollandul, hanem hamarosan angolul és más nyelveken is elérhető lesz.
A jelenleg tesztelés alatt álló, de a tervek szerint szintén az appba integrálódó generatív AI-alapú Scan & Cook funkcióval pedig az összetevők fotója alapján kaphatnak receptjavaslatokat a felhasználók.
Marit van Egmond, az Albert Heijn vezérigazgatója elmondta, hogy az új AI-asszisztens fontos lépés a vállalat küldetésének megvalósításában, amely a jobb élelmiszerek mindenki számára hozzáférhetővé tételére irányul. Az applikációnak 4,5 millió aktív felhasználója van. Az új funkció november 11-től érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia: vissza a jövőből
A generatív mesterséges intelligencia exponenciális fejlődése olyan IT-megoldásokat tesz lehetővé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Vállalatok a jövőért díj: Fordul a gazdaság, 2025 az áttörés éve lesz
Az idei az áttörés éve lesz; legalább nyolc olyan tényező…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >