AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre szabhatják az új eszközt
Az eGrowcery e-kereskedelmi platform bejelentette egy mesterséges intelligencia alapú receptgeneráló eszköz megjelenését, amely 70.000 receptet tartalmaz. A recepteket a kereskedők készletük és a vásárlói preferenciák alapján szabadon alakíthatják.
Az eszköz a mesterséges intelligencia segítségével ajánl a boltban megtalálható, a receptek elkészítéséhez szükséges árucikkeket, amelyeket a vásárlók a „kosárba helyezés” gombra kattintva meg is rendelhetnek – közölte a technológiai vállalat.
Patrick Hughes, az eGrowcery vezérigazgatója sajtóközleményben kifejtette, hogy
– Az eGrowcery a vásárlói élmény javítására, a kiskereskedők eladásainak és piaci részesedésük növelésére törekszik ezzel a receptkezdeményezéssel is, mely hatékonyan támogatja, hogy a vásárlók azt kapják, amit szeretnének ott és akkor, amikor és ahol szeretnék.
Az eGrowcery a második negyedévben indította útjára az eszközt, és azt tervezi, hogy a kereskedők, beszállítók és vásárlók viselkedését nyomon követve, optimalizálja és még az év vége előtt továbbfejleszti azt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Márkahangolás 2025-re – A kommunikáció, amit ma már elvárnak
A digitális zaj, a túlkommunikált márkák és a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >