AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre szabhatják az új eszközt
Az eGrowcery e-kereskedelmi platform bejelentette egy mesterséges intelligencia alapú receptgeneráló eszköz megjelenését, amely 70.000 receptet tartalmaz. A recepteket a kereskedők készletük és a vásárlói preferenciák alapján szabadon alakíthatják.
Az eszköz a mesterséges intelligencia segítségével ajánl a boltban megtalálható, a receptek elkészítéséhez szükséges árucikkeket, amelyeket a vásárlók a „kosárba helyezés” gombra kattintva meg is rendelhetnek – közölte a technológiai vállalat.
Patrick Hughes, az eGrowcery vezérigazgatója sajtóközleményben kifejtette, hogy
– Az eGrowcery a vásárlói élmény javítására, a kiskereskedők eladásainak és piaci részesedésük növelésére törekszik ezzel a receptkezdeményezéssel is, mely hatékonyan támogatja, hogy a vásárlók azt kapják, amit szeretnének ott és akkor, amikor és ahol szeretnék.
Az eGrowcery a második negyedévben indította útjára az eszközt, és azt tervezi, hogy a kereskedők, beszállítók és vásárlók viselkedését nyomon követve, optimalizálja és még az év vége előtt továbbfejleszti azt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Az iskolákban már kicsengettek, de a tanároknak AI-képzéssel indul a július
A bizonyítványok már a fiókban, de a tanulás nem áll…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >