AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre szabhatják az új eszközt
Az eGrowcery e-kereskedelmi platform bejelentette egy mesterséges intelligencia alapú receptgeneráló eszköz megjelenését, amely 70.000 receptet tartalmaz. A recepteket a kereskedők készletük és a vásárlói preferenciák alapján szabadon alakíthatják.
Az eszköz a mesterséges intelligencia segítségével ajánl a boltban megtalálható, a receptek elkészítéséhez szükséges árucikkeket, amelyeket a vásárlók a „kosárba helyezés” gombra kattintva meg is rendelhetnek – közölte a technológiai vállalat.
Patrick Hughes, az eGrowcery vezérigazgatója sajtóközleményben kifejtette, hogy
– Az eGrowcery a vásárlói élmény javítására, a kiskereskedők eladásainak és piaci részesedésük növelésére törekszik ezzel a receptkezdeményezéssel is, mely hatékonyan támogatja, hogy a vásárlók azt kapják, amit szeretnének ott és akkor, amikor és ahol szeretnék.
Az eGrowcery a második negyedévben indította útjára az eszközt, és azt tervezi, hogy a kereskedők, beszállítók és vásárlók viselkedését nyomon követve, optimalizálja és még az év vége előtt továbbfejleszti azt.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
2,3 millió eurós befektetési kört zárt a magyar kódmodernizáló AI-startup, a Kodesage
Sikeresen zárta első, 2,3 millió eurós korai magvető befektetési körét…
Tovább olvasom >Megérkeztek az okos asszisztenssel felvértezett telefonok
Eljött a mobiltelefonok új korszaka: a mesterséges intelligencia (MI) beépítése…
Tovább olvasom >Közel 6 milliárd euró bírság a GDPR óta
2024-ben az uniós adatvédelmi hatóságok összesen 1,2 milliárd euró bírságot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >