AI-alapú megoldás a valós idejű vendégvélemények kezelésére: megérkezett a SurvAI by Everguest Intelligence
Megérkezett az Everguest új, AI-alapú szoftveres megoldása, a SurvAI by Everguest Intelligence, amely lehetővé teszi a vendéglátóipari szakembereknek, hogy valós időben gyűjtsenek visszajelzéseket a vendégektől, és azonnal reagáljanak az észrevételekre. A SurvAI AI-alapú szöveges elemzéseivel és szakmai javaslataival konkrét cselekvési tervekhez juthatnak, így minden eddiginél gyorsabban tehetnek a vendégelégedettség növeléséért.
Az Everguest szakértői szerint a vendégek egyre inkább elvárják, hogy az észrevételeiket valós időben, digitálisan is megoszthassák, és ezekre azonnali megoldásokat, visszajelzéseket várnak a hotelektől és az éttermektől. A beérkező vélemények feldolgozása azonban manuálisan időigényes folyamat, ahogyan a cselekvési tervek elkészítése is. Különösen igaz ez nagyobb létszám vagy forgalmas időszakok esetében, így a növekvő digitális interakciós igénynek való megfelelés nemcsak kapacitás, hanem szoftveres infrastruktúra kérdése is.
“Olyan eszközt terveztünk, ami képes elemezni, kiértékelni és konkrét cselekvési tervként használható információvá alakítani a valós idejű visszajelzéseket”
– mondja Belán Miklós, az Everguest alapító-vezérigazgatója a SurvAI-ról. “Az eszköz így megteremti annak a lehetőségét, hogy a hotelek és az éttermek azonnal reagálhassanak az aktuális észrevételekre, így a vendégek minden eddiginél nagyobb odafigyelést kaphatnak, akár egyedi igényeik, kéréseik kapcsán is.”
Az önálló termékként vagy az AI-alapú Everguest Intelligence szoftveres döntéstámogató rendszer részeként is elérhető SurvAI sokrétűen, de gyorsan és egyszerűen használható megoldás a vendégelégedettség növelésében.
Főbb előnyei:
- Valós idejű visszajelzések: A vendégek már a hotelben eltöltött idő vagy az étkezés közben is adhatnak visszajelzést, amit a létesítmény vezetői azonnal láthatnak és értékelhetnek.
- AI-alapú elemzések: A beépített mesterséges intelligencia az írásos visszajelzéseket elemzi és szakmai cselekvési tervekké alakítja, segítve a szolgáltatások gyors fejlesztését.
- Felhasználóbarát felület: Egyszerű és intuitív kialakításának köszönhetően a kérdőívek gyorsan elkészíthetők, illetve újra felhasználhatók.
- Hatékony adatszolgáltatás: A mondatszerű visszajelzéseket adatokká alakítja és elemzésekbe rendezi, biztosítva a pontos és azonnali válaszadást, cselekvést.
- Proaktív megoldások: Az átlátható és gyorsan értelmezhető AI-alapú összefoglalók és szakmai javaslatok lehetővé teszik a vendégelégedettség valós idejű növelését.
Kapcsolódó cikkeink
Így lett része a hétköznapoknak a mesterséges intelligencia
A mesterséges intelligencia (AI) ma már szinte észrevétlenül vált a…
Tovább olvasom >Új korszak hajnalán: így készülnek a kiadók a „Google Zero” világára
A Google keresőfelületeinek átalakulása, a mesterséges intelligencia térnyerése és a…
Tovább olvasom >Az AI lehet a fenntartható költségcsökkentés kulcsa
A növekvő költségek és a mind kiélezettebb verseny egyre komolyabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >