AI-alapú megoldás a valós idejű vendégvélemények kezelésére: megérkezett a SurvAI by Everguest Intelligence
Megérkezett az Everguest új, AI-alapú szoftveres megoldása, a SurvAI by Everguest Intelligence, amely lehetővé teszi a vendéglátóipari szakembereknek, hogy valós időben gyűjtsenek visszajelzéseket a vendégektől, és azonnal reagáljanak az észrevételekre. A SurvAI AI-alapú szöveges elemzéseivel és szakmai javaslataival konkrét cselekvési tervekhez juthatnak, így minden eddiginél gyorsabban tehetnek a vendégelégedettség növeléséért.
Az Everguest szakértői szerint a vendégek egyre inkább elvárják, hogy az észrevételeiket valós időben, digitálisan is megoszthassák, és ezekre azonnali megoldásokat, visszajelzéseket várnak a hotelektől és az éttermektől. A beérkező vélemények feldolgozása azonban manuálisan időigényes folyamat, ahogyan a cselekvési tervek elkészítése is. Különösen igaz ez nagyobb létszám vagy forgalmas időszakok esetében, így a növekvő digitális interakciós igénynek való megfelelés nemcsak kapacitás, hanem szoftveres infrastruktúra kérdése is.
“Olyan eszközt terveztünk, ami képes elemezni, kiértékelni és konkrét cselekvési tervként használható információvá alakítani a valós idejű visszajelzéseket”
– mondja Belán Miklós, az Everguest alapító-vezérigazgatója a SurvAI-ról. “Az eszköz így megteremti annak a lehetőségét, hogy a hotelek és az éttermek azonnal reagálhassanak az aktuális észrevételekre, így a vendégek minden eddiginél nagyobb odafigyelést kaphatnak, akár egyedi igényeik, kéréseik kapcsán is.”
Az önálló termékként vagy az AI-alapú Everguest Intelligence szoftveres döntéstámogató rendszer részeként is elérhető SurvAI sokrétűen, de gyorsan és egyszerűen használható megoldás a vendégelégedettség növelésében.
Főbb előnyei:
- Valós idejű visszajelzések: A vendégek már a hotelben eltöltött idő vagy az étkezés közben is adhatnak visszajelzést, amit a létesítmény vezetői azonnal láthatnak és értékelhetnek.
- AI-alapú elemzések: A beépített mesterséges intelligencia az írásos visszajelzéseket elemzi és szakmai cselekvési tervekké alakítja, segítve a szolgáltatások gyors fejlesztését.
- Felhasználóbarát felület: Egyszerű és intuitív kialakításának köszönhetően a kérdőívek gyorsan elkészíthetők, illetve újra felhasználhatók.
- Hatékony adatszolgáltatás: A mondatszerű visszajelzéseket adatokká alakítja és elemzésekbe rendezi, biztosítva a pontos és azonnali válaszadást, cselekvést.
- Proaktív megoldások: Az átlátható és gyorsan értelmezhető AI-alapú összefoglalók és szakmai javaslatok lehetővé teszik a vendégelégedettség valós idejű növelését.
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról – nemzetközi felmérés
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges…
Tovább olvasom >Az iskolákban már kicsengettek, de a tanároknak AI-képzéssel indul a július
A bizonyítványok már a fiókban, de a tanulás nem áll…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >