AI-alapú megoldás a valós idejű vendégvélemények kezelésére: megérkezett a SurvAI by Everguest Intelligence
Megérkezett az Everguest új, AI-alapú szoftveres megoldása, a SurvAI by Everguest Intelligence, amely lehetővé teszi a vendéglátóipari szakembereknek, hogy valós időben gyűjtsenek visszajelzéseket a vendégektől, és azonnal reagáljanak az észrevételekre. A SurvAI AI-alapú szöveges elemzéseivel és szakmai javaslataival konkrét cselekvési tervekhez juthatnak, így minden eddiginél gyorsabban tehetnek a vendégelégedettség növeléséért.
Az Everguest szakértői szerint a vendégek egyre inkább elvárják, hogy az észrevételeiket valós időben, digitálisan is megoszthassák, és ezekre azonnali megoldásokat, visszajelzéseket várnak a hotelektől és az éttermektől. A beérkező vélemények feldolgozása azonban manuálisan időigényes folyamat, ahogyan a cselekvési tervek elkészítése is. Különösen igaz ez nagyobb létszám vagy forgalmas időszakok esetében, így a növekvő digitális interakciós igénynek való megfelelés nemcsak kapacitás, hanem szoftveres infrastruktúra kérdése is.
“Olyan eszközt terveztünk, ami képes elemezni, kiértékelni és konkrét cselekvési tervként használható információvá alakítani a valós idejű visszajelzéseket”
– mondja Belán Miklós, az Everguest alapító-vezérigazgatója a SurvAI-ról. “Az eszköz így megteremti annak a lehetőségét, hogy a hotelek és az éttermek azonnal reagálhassanak az aktuális észrevételekre, így a vendégek minden eddiginél nagyobb odafigyelést kaphatnak, akár egyedi igényeik, kéréseik kapcsán is.”
Az önálló termékként vagy az AI-alapú Everguest Intelligence szoftveres döntéstámogató rendszer részeként is elérhető SurvAI sokrétűen, de gyorsan és egyszerűen használható megoldás a vendégelégedettség növelésében.
Főbb előnyei:
- Valós idejű visszajelzések: A vendégek már a hotelben eltöltött idő vagy az étkezés közben is adhatnak visszajelzést, amit a létesítmény vezetői azonnal láthatnak és értékelhetnek.
- AI-alapú elemzések: A beépített mesterséges intelligencia az írásos visszajelzéseket elemzi és szakmai cselekvési tervekké alakítja, segítve a szolgáltatások gyors fejlesztését.
- Felhasználóbarát felület: Egyszerű és intuitív kialakításának köszönhetően a kérdőívek gyorsan elkészíthetők, illetve újra felhasználhatók.
- Hatékony adatszolgáltatás: A mondatszerű visszajelzéseket adatokká alakítja és elemzésekbe rendezi, biztosítva a pontos és azonnali válaszadást, cselekvést.
- Proaktív megoldások: Az átlátható és gyorsan értelmezhető AI-alapú összefoglalók és szakmai javaslatok lehetővé teszik a vendégelégedettség valós idejű növelését.
Kapcsolódó cikkeink
Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >