AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe az IBM és a L’Oréal.
A partnerség keretében a felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal Kutatási és Innovációs csapatát a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és hatékonyabb előállításában támogatja, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Az AI-modell alapvetően átalakíthatja a kozmetikai termékfejlesztést, mivel gyorsítja az új termékek létrehozását, a meglévő formulálák újragondolását és a gyártási folyamatok optimalizálását. Ez a technológia hozzájárul a L’Oréal azon céljához, hogy 2030-ra termékeinek többségét biológiai eredetű alapanyagokból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból készítse.
Az IBM technológiái lehetővé teszik a L’Oréal számára a fenntartható gyakorlatokhoz igazított termékek fejlesztésének és újraformulázásánek felgyorsítását, miközben megújuló és környezetbarát alapanyagokat használ. Az egyedi AI-modell a L’Oréal 4.000 tudóst foglalkoztató globális kutatócsapatának munkáját segíti, és hatékonyabbá teszi a termékfejlesztést a fogyasztói igények hatékony kielégítése érdekében.
Az IBM Consulting is kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák folyamatának újragondolásában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Stylers: háromból két cég tervez AI automatizációs projektet 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >Már a magyar vállalatokat is mesterséges intelligenciával támadják
A vállalatokat célzó digitális támadások egyik legújabb eszközévé vált a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >