AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe az IBM és a L’Oréal.
A partnerség keretében a felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal Kutatási és Innovációs csapatát a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és hatékonyabb előállításában támogatja, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Az AI-modell alapvetően átalakíthatja a kozmetikai termékfejlesztést, mivel gyorsítja az új termékek létrehozását, a meglévő formulálák újragondolását és a gyártási folyamatok optimalizálását. Ez a technológia hozzájárul a L’Oréal azon céljához, hogy 2030-ra termékeinek többségét biológiai eredetű alapanyagokból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból készítse.
Az IBM technológiái lehetővé teszik a L’Oréal számára a fenntartható gyakorlatokhoz igazított termékek fejlesztésének és újraformulázásánek felgyorsítását, miközben megújuló és környezetbarát alapanyagokat használ. Az egyedi AI-modell a L’Oréal 4.000 tudóst foglalkoztató globális kutatócsapatának munkáját segíti, és hatékonyabbá teszi a termékfejlesztést a fogyasztói igények hatékony kielégítése érdekében.
Az IBM Consulting is kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák folyamatának újragondolásában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Százból huszonkét magyar tart a humanoid robotoktól
Ha valakinek van felesleges 12–14 millió forintja, januártól már Magyarországon…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia: vissza a jövőből
A generatív mesterséges intelligencia exponenciális fejlődése olyan IT-megoldásokat tesz lehetővé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >