AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe az IBM és a L’Oréal.
A partnerség keretében a felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal Kutatási és Innovációs csapatát a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és hatékonyabb előállításában támogatja, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Az AI-modell alapvetően átalakíthatja a kozmetikai termékfejlesztést, mivel gyorsítja az új termékek létrehozását, a meglévő formulálák újragondolását és a gyártási folyamatok optimalizálását. Ez a technológia hozzájárul a L’Oréal azon céljához, hogy 2030-ra termékeinek többségét biológiai eredetű alapanyagokból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból készítse.
Az IBM technológiái lehetővé teszik a L’Oréal számára a fenntartható gyakorlatokhoz igazított termékek fejlesztésének és újraformulázásánek felgyorsítását, miközben megújuló és környezetbarát alapanyagokat használ. Az egyedi AI-modell a L’Oréal 4.000 tudóst foglalkoztató globális kutatócsapatának munkáját segíti, és hatékonyabbá teszi a termékfejlesztést a fogyasztói igények hatékony kielégítése érdekében.
Az IBM Consulting is kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák folyamatának újragondolásában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszerte 50 000+ AI-megoldás létezik, de a hazai cégek alig 7,5%-a használ ilyet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Leginkább információkeresésre használjuk az AI-t a munkahelyeken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >