AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe az IBM és a L’Oréal.
A partnerség keretében a felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal Kutatási és Innovációs csapatát a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és hatékonyabb előállításában támogatja, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Az AI-modell alapvetően átalakíthatja a kozmetikai termékfejlesztést, mivel gyorsítja az új termékek létrehozását, a meglévő formulálák újragondolását és a gyártási folyamatok optimalizálását. Ez a technológia hozzájárul a L’Oréal azon céljához, hogy 2030-ra termékeinek többségét biológiai eredetű alapanyagokból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból készítse.
Az IBM technológiái lehetővé teszik a L’Oréal számára a fenntartható gyakorlatokhoz igazított termékek fejlesztésének és újraformulázásánek felgyorsítását, miközben megújuló és környezetbarát alapanyagokat használ. Az egyedi AI-modell a L’Oréal 4.000 tudóst foglalkoztató globális kutatócsapatának munkáját segíti, és hatékonyabbá teszi a termékfejlesztést a fogyasztói igények hatékony kielégítése érdekében.
Az IBM Consulting is kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák folyamatának újragondolásában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
A cégek kétharmada tervez AI automatizációs projekteket 2025-ben
Az idei év legjelentősebb technológiai fókuszterületei az AI, az üzleti…
Tovább olvasom >Bemutatkozik az SAP Business Data Cloud: újabb lendület az AI-ban
Az SAP a mai napon bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az…
Tovább olvasom >Az EU 200 milliárd eurós beruházást mozgósít a mesterséges intelligencia fejlesztésére
Az Európai Bizottság elindította az InvestAI nevű kezdeményezést, amelynek keretében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >