AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe az IBM és a L’Oréal.
A partnerség keretében a felek az IBM generatív mesterséges intelligenciáját használva egy egyedi AI alapú modellt hoznak létre, amely a L’Oréal Kutatási és Innovációs csapatát a fogyasztóközpontú termékek gyorsabb és hatékonyabb előállításában támogatja, miközben lehetővé teszi a hulladékmennyiség csökkentését és a fenntartható alapanyagok használatát.
Az AI-modell alapvetően átalakíthatja a kozmetikai termékfejlesztést, mivel gyorsítja az új termékek létrehozását, a meglévő formulálák újragondolását és a gyártási folyamatok optimalizálását. Ez a technológia hozzájárul a L’Oréal azon céljához, hogy 2030-ra termékeinek többségét biológiai eredetű alapanyagokból vagy körforgásos gazdasági megoldásokból készítse.
Az IBM technológiái lehetővé teszik a L’Oréal számára a fenntartható gyakorlatokhoz igazított termékek fejlesztésének és újraformulázásánek felgyorsítását, miközben megújuló és környezetbarát alapanyagokat használ. Az egyedi AI-modell a L’Oréal 4.000 tudóst foglalkoztató globális kutatócsapatának munkáját segíti, és hatékonyabbá teszi a termékfejlesztést a fogyasztói igények hatékony kielégítése érdekében.
Az IBM Consulting is kulcsszerepet játszik a L’Oréal formulák folyamatának újragondolásában, különös figyelmet fordítva a megújuló alapanyagok fenntartható felhasználására.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >