AI-alapú divatasszisztenst indít a Zalando
A Zalando a ChatGPT-vel működő divatasszisztenst indít weboldalán és alkalmazásában. A szolgáltatás egy béta verzióval indul, amely tavasszal lesz elérhető a vásárlók számára Németországban, Írországban, az Egyesült Királyságban és Ausztriában.
A Zalando a közelmúltban változtatásokat eszközölt a platformján. Februárban megemelte a kereskedőkre vonatkozó díjait, a múlt hónapban pedig egyes márkák kilistázásáról tett bejelentést. Legújabb projektje keretében a divatplatform mesterséges intelligencia alapú divatasszisztenssel próbálkozik.
Az új divatasszisztens segíti a vásárlókat az online piactér választékában való eligazodásban saját szavaik és divatkifejezéseik segítségével. A vállalat várakozásai szerint ez intuitívabbá és természetesebbé teszi majd a vásárlói utat.
Az ügyfelek olyan kérdéseket tehetnek fel az asszisztensnek, mint például: „mit vegyek fel egy júliusi esküvőre Santoriniben”, amiből a mesterséges intelligencia tudni fogja, hogy ez milyen alkalom és milyen az időjárás júliusban Santoriniben. Írásban ad választ, amely az öltözködésre vonatkozó javaslatokat is tartalmaz. A jövőben a platform szeretné ezt kombinálni a vásárlói preferenciákkal, így a márkákkal és a méretükben elérhető termékekkel.
A kezdetben angol és német nyelvű támogatással induló béta verzió tavasszal Németországban, Írországban, az Egyesült Királyságban és Ausztriában lesz elérhető a vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >