AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 03. 04. 09:07

A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő eszközt vezetett be. A Wine Finder személyes preferenciákhoz igazított borajánlásokat ad a vásárlóknak.

Az online és 20 foodhall-ban elérhető megoldás néhány gyors kérdés alapján ajánl borokat az egyéni ízlésnek megfelelően.

A Wine Finder az M&S Food digitális katalógusához kapcsolódik, amely több mint 1000 üzlet készletével kapcsolatban tartalmaz valós idejű információkat. Az M&S applikáción keresztül a vásárlók ellenőrizhetik a helyi készleteket, és digitális bevásárlólistára tehetik a kiválasztott borokat.

Egy az M&S megbízásából a OnePoll által készített friss felmérés szerint a vásárlók negyede több mint 10 percet tölt el a megfelelő bor kiválasztásával. Caroline Thompson-Hill, az M&S Food sör-, bor- és szeszesital-részlegének vezetője szerint az új eszköz nemcsak az üzletbeli döntéshozatalt könnyíti meg, de új borok felfedezésére is ösztönöz.

A Wine Finder a Preferabli AI-alapú élelmiszer-, bor- és szeszesital-ajánlórendszerét használja. Az algoritmus több száz jellemző alapján értékeli a borokat, hogy releváns ajánlásokat nyújtson a vásárlóknak.

Kapcsolódó cikkeink