AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő eszközt vezetett be. A Wine Finder személyes preferenciákhoz igazított borajánlásokat ad a vásárlóknak.
Az online és 20 foodhall-ban elérhető megoldás néhány gyors kérdés alapján ajánl borokat az egyéni ízlésnek megfelelően.
A Wine Finder az M&S Food digitális katalógusához kapcsolódik, amely több mint 1000 üzlet készletével kapcsolatban tartalmaz valós idejű információkat. Az M&S applikáción keresztül a vásárlók ellenőrizhetik a helyi készleteket, és digitális bevásárlólistára tehetik a kiválasztott borokat.
Egy az M&S megbízásából a OnePoll által készített friss felmérés szerint a vásárlók negyede több mint 10 percet tölt el a megfelelő bor kiválasztásával. Caroline Thompson-Hill, az M&S Food sör-, bor- és szeszesital-részlegének vezetője szerint az új eszköz nemcsak az üzletbeli döntéshozatalt könnyíti meg, de új borok felfedezésére is ösztönöz.
A Wine Finder a Preferabli AI-alapú élelmiszer-, bor- és szeszesital-ajánlórendszerét használja. Az algoritmus több száz jellemző alapján értékeli a borokat, hogy releváns ajánlásokat nyújtson a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >PwC Value in Motion: Az AI gazdaságélénkító hatása 2035-ig elérheti a 15%-ot
A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a…
Tovább olvasom >Az SAP újragondolja a vállalati alkalmazások jövőjét: az AI mindenhol jelen lesz
Az SAP idei Sapphire konferenciáján olyan úttörő technológiai fejlesztéseket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >