AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését, a Coke&Go intelligens hűtőt, amely mesterséges intelligenciát és képfelismerő technológiát alkalmaz.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az új automatát a T2 belföldi terminálon tesztelik, célja pedig a gyorsabb, okosabb és személyre szabottabb vásárlási élmény biztosítása a folyamatosan úton lévő fogyasztók számára.
A Coke&Go használata egyszerű: a vásárlók egy, az okostelefonjukon megjelenő QR-kód beolvasásával vagy bankkártyájuk érintésével nyithatják ki a hűtőt. A rendszer képfelismeréssel azonosítja a kiválasztott termékeket, és automatikusan levonja az összeget a vásárlóhoz kapcsolt fizetőeszközről.
A Coca-Cola Europacific Partners szerint a fejlesztés célja a mai fogyasztói elvárásokhoz illeszkedő kényelmesebb, zökkenőmentes és egyedi önkiszolgáló vásárlási élmény megteremtése. //
Kapcsolódó cikkeink
Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a…
Tovább olvasom >NAV-ellenőrzések 2025: ki kerül a fókuszba?
A bizalmi vagyonkezelők, az élelmiszeripari vállalkozások transzferárazása és a globális…
Tovább olvasom >Tormaricum zöldségkrémek
Bemutatkozik a Tormaricum új termékcsaládja, melynek első három tagja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >