AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését, a Coke&Go intelligens hűtőt, amely mesterséges intelligenciát és képfelismerő technológiát alkalmaz.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az új automatát a T2 belföldi terminálon tesztelik, célja pedig a gyorsabb, okosabb és személyre szabottabb vásárlási élmény biztosítása a folyamatosan úton lévő fogyasztók számára.
A Coke&Go használata egyszerű: a vásárlók egy, az okostelefonjukon megjelenő QR-kód beolvasásával vagy bankkártyájuk érintésével nyithatják ki a hűtőt. A rendszer képfelismeréssel azonosítja a kiválasztott termékeket, és automatikusan levonja az összeget a vásárlóhoz kapcsolt fizetőeszközről.
A Coca-Cola Europacific Partners szerint a fejlesztés célja a mai fogyasztói elvárásokhoz illeszkedő kényelmesebb, zökkenőmentes és egyedi önkiszolgáló vásárlási élmény megteremtése. //
Kapcsolódó cikkeink
Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >„Okos” technológia, brutális fogyasztás – Az MI rejtett ára
A mesterséges intelligencia energiaigénye gyorsabban nő, mint maga a technológia:…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >