AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését, a Coke&Go intelligens hűtőt, amely mesterséges intelligenciát és képfelismerő technológiát alkalmaz.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az új automatát a T2 belföldi terminálon tesztelik, célja pedig a gyorsabb, okosabb és személyre szabottabb vásárlási élmény biztosítása a folyamatosan úton lévő fogyasztók számára.
A Coke&Go használata egyszerű: a vásárlók egy, az okostelefonjukon megjelenő QR-kód beolvasásával vagy bankkártyájuk érintésével nyithatják ki a hűtőt. A rendszer képfelismeréssel azonosítja a kiválasztott termékeket, és automatikusan levonja az összeget a vásárlóhoz kapcsolt fizetőeszközről.
A Coca-Cola Europacific Partners szerint a fejlesztés célja a mai fogyasztói elvárásokhoz illeszkedő kényelmesebb, zökkenőmentes és egyedi önkiszolgáló vásárlási élmény megteremtése. //
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Többet hozhat az AI, mint az ipari forradalom
A mesterséges intelligencia hatása a világgazdaságra a következő évtizedben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >