AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését, a Coke&Go intelligens hűtőt, amely mesterséges intelligenciát és képfelismerő technológiát alkalmaz.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Az új automatát a T2 belföldi terminálon tesztelik, célja pedig a gyorsabb, okosabb és személyre szabottabb vásárlási élmény biztosítása a folyamatosan úton lévő fogyasztók számára.
A Coke&Go használata egyszerű: a vásárlók egy, az okostelefonjukon megjelenő QR-kód beolvasásával vagy bankkártyájuk érintésével nyithatják ki a hűtőt. A rendszer képfelismeréssel azonosítja a kiválasztott termékeket, és automatikusan levonja az összeget a vásárlóhoz kapcsolt fizetőeszközről.
A Coca-Cola Europacific Partners szerint a fejlesztés célja a mai fogyasztói elvárásokhoz illeszkedő kényelmesebb, zökkenőmentes és egyedi önkiszolgáló vásárlási élmény megteremtése. //
Kapcsolódó cikkeink
A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >