AGRO.bio az új „agrár-szupermárka”
A mezőgazdasági mikrobiológiai termékeket forgalmazó AGRO.bio Hungary Kft. elnyerte a Business Superbrands címet. A mindössze 13 éve alapított, 100%-ban magyar tulajdonú cég a BactoFil® komplex talajbaktérium termékcsalád forgalmazásával a termékkategória piacvezetője. Aktívan részt vesz a termőföld megőrzése és javítása érdekében a gazdák szakmai támogatásában és a lakosság egészséges élelmiszer iránti igényének fokozásában is.
Ebben az évben – a világ 90 országában azonos szempontokat figyelembe véve – 7. alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország független és önkéntes szakértőkből álló bizottsága a Business Superbrands védjegyet. A hazánkban tíz éve indult Superbrands program keretein belül, a 2014-ben kiválasztott legkiválóbb üzleti márkák egyike – a mikrobiológiával foglalkozó vállalkozások közül egyedüliként – a fenntartható mezőgazdaság szakértője, az AGRO.bio Hungary Kft. lett.
A társaság vegyszermentes talajkezelést segítő, innovatív megoldásaival (mint például a BactoFil® talajbaktérium család) irányt mutat a magyar gazdáknak, és – a már meglévő szakmai elismerései mellett – a most megkapott díj is bizonyítja az agrárium, az élelmiszerbiztonság és Földünk jövője érdekében végzett munkájának létjogosultságát. A baktériumtrágyaként is ismert termékeivel piacvezető szerepet kivívott AGRO.bio aktívan részt vesz a termőföld megőrzése és javítása érdekében a gazdák szakmai támogatásában (pl.: talajvizsgálat, okszerű talajjavítási módszerek), és ezen túl a lakosság egészséges élelmiszer iránti igényének fokozásában is.
A díj elnyerése kapcsán az AGRO.bio Hungary Kft. szakmai igazgatója, Daoda Zoltán elmondta: „Ez az elismerés igen megtisztelő számunkra, amit szakmai és üzleti eredményeinkkel érdemeltünk ki. Ehhez persze több tényező együttállása is hozzájárult: a 15 éves mikrobiológiai kutató-fejlesztői előkészítő munka, az annak révén megszületett minőségi alap- és a piaci igényekhez igazított, továbbfejlesztett termékek, amelyeket gyógyszerminőségben állítunk elő 2005 óta. Fontos kiemelnem a folyamatos szolgáltatás-fejlesztéseinket, a ránk jellemző vállalkozó szellemet és a jól működő értékesítői csapatunkat. Büszkék vagyunk a magyar szántóföldi termelőkre is, akik egész Európában a leginnovatívabbak és a legnyitottabbak a talaj-mikrobiológiai készítményekre, akik az új mezőgazdasági megoldásokat beillesztik saját termesztéstechnológiájukba és időről-időre látják a talaj szerkezetében bekövetkezett pozitív változásokat, és hogy a különböző növénykultúrák termésbiztonságát milyen módon és intenzitással tudjuk alakítani, fejleszteni.”
A magyar agrárium szereplői közül kevés cég kapta meg eddig a Business Superbrands díjat, akik elsősorban nagyobb árbevétellel rendelkező vagy multinacionális vállalatok, amelyek többnyire több tevékenységet, területet is lefednek – az AGRO.bio számára ezek a társaságok is példát mutatnak.
Európában a talaj-mikrobiológiai készítmények területén hazánkban a legnagyobb a verseny (Magyarországon több mint 40, a legközelebbi országban mindössze 6 ilyen termék van), ezért bír nagy jelentőséggel ez a díj is, mert a minősített társaságok és márkák a kiválasztásnál előnyt élvezhetnek.
A cégek és márkák „klubja” egyúttal kötelem is számukra a jövőt illetően: tartani és fokozni a termékek, szolgáltatások színvonalát, stabil és megbízható vállalkozásnak maradni. Az igazgató hozzátette: ezzel a védjeggyel a cég egy bizonyos minősített szint fölé került, ami a magyar gazdaság erejét mutatja és a termelők eredményes tevékenységét is segíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >