Agresszív marketing harc az LCD televíziók piacán
Elemzők szerint a piacvezető Sony és a Samsung harcos piacszerzésével szemben az LG Display klasszikus partnerei, a Philips, az LG Electronics és a Vizio alulmaradtak, és ez negatívan befolyásolja a gyár részvényeinek értékét is.
A világ második számú
LCD-kijelző gyártója, az LG Display az első
negyedévben az elemzői várakozásokat meghaladó,
717 milliárd vonos (734 millió dolláros) adózott
eredményt ért el.A 2007 január-márciusi
időszakot a társaság 168,8 milliárd vonos
mínuszban zárta. Az idei első negyedévi
árbevétel 4040 milliárd von, az előző évi
közel másfélszerese. A kereslet nem fog csökkenni,
különösen, hogy a készülékek ára
tovább csökken – vélekednek az elemzők. Jövőre
akár túlkínálat is kialakulhat a piacon.
Az LG is árcsökkenést jelez előre, ennek mértéke
a második negyedévben öt százalék
körüli lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >