Agresszív marketing harc az LCD televíziók piacán
Elemzők szerint a piacvezető Sony és a Samsung harcos piacszerzésével szemben az LG Display klasszikus partnerei, a Philips, az LG Electronics és a Vizio alulmaradtak, és ez negatívan befolyásolja a gyár részvényeinek értékét is.
A világ második számú
LCD-kijelző gyártója, az LG Display az első
negyedévben az elemzői várakozásokat meghaladó,
717 milliárd vonos (734 millió dolláros) adózott
eredményt ért el.A 2007 január-márciusi
időszakot a társaság 168,8 milliárd vonos
mínuszban zárta. Az idei első negyedévi
árbevétel 4040 milliárd von, az előző évi
közel másfélszerese. A kereslet nem fog csökkenni,
különösen, hogy a készülékek ára
tovább csökken – vélekednek az elemzők. Jövőre
akár túlkínálat is kialakulhat a piacon.
Az LG is árcsökkenést jelez előre, ennek mértéke
a második negyedévben öt százalék
körüli lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >