Agrármarketing Centrum: a tojás maga a csoda!
A tojás maga a csoda! Ezzel a szlogennel országos napi-, heti-, havilapokban, a legnépszerűbb online felületeken, szaklapokban, illetve televízió- és rádióadókon keresztül népszerűsíti 3 héten keresztül az Agrármarketing Centrum és szakmai partnere, a Baromfi Termék Tanács a jó minőségű, egészséges baromfihúsokat és a tojás értékeit.
Az advent idején fogy hazánkban a legtöbb tojás, hiszen az ünnepi készülődéshez szorosan hozzátartozik a különféle ízletes sütemények, tésztafélék készítése is. Mivel a karácsonyi időszak tradicionális ételei között ma már országhatárainkon belül is egyre többen fogyasztanak baromfihúst (pl. pulykasültet, libát és kacsát is), ezért az Agrármarketing Centrum arra törekszik, hogy ebben az időszakban is a jó minőségű, egészséges baromfihúst népszerűsítse a fogyasztók minél szélesebb körében.
Az akció célja kettős. Egyrészt a tojással kapcsolatos tévhiteket és fals információkat szeretné az AMC eloszlatni, pl. annak „kártékony” koleszterin tartalmával kapcsolatosan, valamint a tojásra vonatkozó származási hely, tartási módozat, eltarthatóság, minőség, méret információkat tudatosítani és pontosítani, hogy köztudott legyen, milyen infót hol találunk a megvásárolni kívánt termékkel kapcsolatosan. Emellett az egészségtudatos táplálkozás egyik alapelemét jelentő baromfihús kapcsán is szükség van arra, hogy arra már ne csak a hagyományosan készült (pl. sült- vagy rántott csirke, kacsa, liba, pulyka) formájában gondoljanak az emberek, hiszen sokféle egyéb módon is finom ételeket lehet készíteni belőlük.
Az Agrármarketing Centrum és partnere, a szakmai munkát támogató Baromfi Termék Tanács azt szeretné elérni, hogy minél többen megismerjék azokat a recepteket és különböző elkészítési lehetőségeket, amelyekkel a baromfihúsból változatos, ízletes és egészséges ételek kerülhetnek az ünnepi asztalra.
A 3 hétig tartó baromfi kampánnyal kíván szárnyas húsokban gazdag, boldog karácsonyi ünnepeket az Agrármarketing Centrum és partnerei, a Földművelésügyi Minisztérium és a Baromfi Termék Tanács.
A tojás maga a csoda!
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >A tojás ára továbbra is alatta marad az egy évvel ezelőttinek
Az Európai Bizottság adatai szerint az unióban az étkezési tojás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >