Agrármarketing Centrum: idén először lesz szakmai nap az élelmiszeripari kiállításon
Idén első alkalommal szervez szakmai napot a Földművelésügyi Minisztérium (FM), az Agrármarketing Centrum és az Agroinform.hu mezőgazdasági portál a 78. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárt (OMÉK) megelőző napon, szeptember 19-én – közölte az Agrármarketing Centrum szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint a szakmai napon a legnagyobb magyarországi agrárszakmai és élelmiszergazdasági döntéshozók, termelők és beszerzők neves szakemberekkel közösen elemzik az agrárium és élelmiszergazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.
Daróczi László, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője a közleményben kiemelte: „azt szeretnénk elérni, hogy a kiállításról távozó szakemberek és látogatók egyaránt azzal a benyomással térjenek haza, hogy a 2017-es OMÉK-ra megérte kimenni. Gazdagodtak, gyarapodtak, ismeretek bővültek, és üzleti kapcsolatok létesültek.”
Bolyki Bence, az Agroinform.hu portálvezetője hangsúlyozta, hogy a szakmai napot jelentős érdeklődés övezi mind a mezőgazdasági, mind az élelmiszeripari szereplők körében, amiről a jelentkezők száma egyértelműen tanúskodik, eddig több mint 1100-an regisztráltak.
Közölték azt is, hogy a szakmai nap délutánján rendezik meg az I. Magyar Nyitott tér agrár workshopot, amely új, innovatív módszernek számít Magyarországon, a mezőgazdaság területén pedig most alkalmazzák először. A workshop jellegű fórum lehetőséget kínál a résztvevőknek arra, hogy kisebb csoportokban a többi jelenlévővel együtt megoldást találjanak az ágazat legégetőbb problémáira. A csoportokban a beszélgetést moderátorok vezetik, akik kérdésekkel, szavazásokkal inspirálják a résztvevőket a hozzászólásra.
Hozzátették, hogy a szakmai napon díjmentesen tekinthetők meg az A és D pavilon kiállítói még a nagyközönség érkezése előtt.
Az érdeklődők az eseményre a www.omekszakmainap.hu-n regisztrálhatnak, ahol további információk érhetők el – közölte az Agrármarketing Centrum. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb hazánkban a halfogyasztás
A karácsonyi halkínálatot és a hazai haltermelés eredményeit mutatták be…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >