Agrármarketing Centrum: élénkülhet az élelmiszer-export Ázsiában
Megnyitotta kapuit az ASEAN (Association of Southeast Asian Nations – Délkelet-ázsiai Államok Szövetsége) térség egyik legjelentősebb nemzetközi élelmiszer és ital szakkiállítása a Food&HotelAsia (FHA) Szingapúrban. A 2022. szeptember 5-9. között megvalósuló rendezvényen az Agrármarketing Centrum szervezésében Magyarországot 8 kiállító és a Hungarian Food Business Program képviseli.

A tokaji bort, a libamájat, a szuvidált galambhúst, a mangalicát, a magyar mézet, a „varázsszívószálat” és a gluténmentes snackjeinket is megismerhetik a látogatók
1978 óta idén 22. alkalommal kerül megrendezésre a térség kiemelkedő professzionális eseménye, melyen legutóbb, 2018-ban csaknem 120 ezer négyzetméternyi területen, 76 ország 3.496 kiállítója teremthetett kapcsolatot 55.433 látogatóval. A dinamikus növekedésnek köszönhetően a hotel, étterem és vendéglátás kategória immár külön rendezvény keretében szerveződik. Az FHA-Food & Beverage hozzáférést biztosít a globális beszállítóknak a minőségi termékeket kereső vásárlókhoz, köztük a forgalmazókhoz, az importőrökhöz, a gyártókhoz és a kiskereskedőkhöz, valamint a résztvevők értékes betekintést nyerhetnek az élelmiszeripar fejlesztéseibe és jövőbeli trendjeibe is.
Szingapúr városállam saját piaca sem elhanyagolható, mindazonáltal fontos nemzetközi kereskedelmi központ: sok nemzetközi kereskedőnek van itt képviselete, akik a régió piacára innen szállítanak. Szingapúr tehát a térség többi állama felé elosztó központként is funkcionál (pl. a Fülöp-szigetek, Indonézia, Malajzia, Thaiföld, Vietnam). Összevetve Ázsia más országaival, a szingapúri fejlett üzleti infrastruktúra és környezet is elősegíti az eredményesebb üzletkötéseket. Emiatt az Agrármarketing Centrum harmadik alkalommal segíti hozzá a magyar agrárium résztvevőit a kedvezményes kiállítási lehetőséghez Szingapúrban.
Az 54 négyzetméteres magyar nemzeti közösségi standon nyolc magyar cég exporttermékei és a Hungarian Food Business Program kerül bemutatásra. A tokaji bort, a libamájat, a szuvidált galambhúst, a mangalicát, a magyar mézet, a „varázsszívószálat” és a gluténmentes snackjeinket is megismerhetik a látogatók. A Hungarian Food Business Program emellett lehetőséget nyújt a programban regisztrált magyar élelmiszerelőállító cégeknek a potenciális üzleti partnerekkel való kapcsolatfelvételre, hiszen a program szoftvere egyedülállóan összefogja a magyar élelmiszergyártókat és termékeiket, létrehozva ezáltal egy valós idejű, a világ bármely pontján elérhető, online élelmiszeripari katalógust és hazai gyártói bázist.
Kapcsolódó cikkeink
„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >Magyar ételkülönlegességeket is lehet kapni a szingapúri Food and Hotel Asia kiállításon
Idén is megnyílt Szingapúrban a Food and Hotel Asia (FHA)…
Tovább olvasom >Újra reflektorfényben a nyúlhús: lendületben a hazai fogyasztás, de továbbra is az export a húzóerő
A kétezres évektől kezdve alapjaiban alakult át a hazai nyúltenyésztés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >