Agrárkamara: eddig hatezer diák vett részt az Itthonról otthonra című kampányban
Eddig hatezer általános és középiskolás diáknak tartottak interaktív előadásokat az Itthonról otthonra nevű kampány keretében – közölte a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Zala megyei elnöke pénteken az M1 aktuális csatornán.
Süle Katalin azt mondta, a gyerekek érdeklődőek és befogadóak, ezért a kamara a következő tanévben is ellátogat majd az iskolákba.
A kampány célja, hogy közelebb vigyék a fiatalokat a mezőgazdasághoz, felhívják a figyelmet az egészséges táplálkozásra és ösztönözzék a helyi termékek vásárlását.
Az előadásokon hangsúlyozzák többek között a napi ötszöri étkezés fontosságát, a fehér és vörös húsok élettani hatásait, valamint nemzetközi kampányokat mutatnak be – közölte.
Hozzátette, nyáron az óvodásokat szántóföldekre, méhészetekbe, gyümölcskertészetekbe és élelmiszer-feldolgozó üzemekbe viszik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A nyúlhús piaca: nemzetközi trendek és hazai kihívások
A nyúlhús az egyik legegészségesebb fehérjeforrás, hiszen alacsony zsírtartalommal, magas…
Tovább olvasom >A mentes termékek piacán indítana felmérést a NAK munkacsoportja
Komplex felmérést indít a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a mentes termékek…
Tovább olvasom >NAK- FruitVeB: nőtt a hajtatott zöldségtermesztés versenyképessége
Az elmúlt években a támogatási konstrukcióknak és a kedvező hitellehetőségnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az árrés nagyon nem a profit, de akadnak rá nemzetközi példák is
A március 17-től élő árrésstop bevezetése nem volt teljesen váratlan,…
Tovább olvasom >Árrésstop Magyarországon: Kik az érintettek, és valóban indokolt a kormányzati beavatkozás?
A magyar kormány március 17-től – egyelőre május 31-ig –…
Tovább olvasom >Kilőtt Kína kiskereskedelmi forgalma az év első két hónapjában
Kína ipari termelése a decemberinél kisebb, de a várakozásokat meghaladó…
Tovább olvasom >