Agrárkamara: eddig hatezer diák vett részt az Itthonról otthonra című kampányban
Eddig hatezer általános és középiskolás diáknak tartottak interaktív előadásokat az Itthonról otthonra nevű kampány keretében – közölte a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Zala megyei elnöke pénteken az M1 aktuális csatornán.
Süle Katalin azt mondta, a gyerekek érdeklődőek és befogadóak, ezért a kamara a következő tanévben is ellátogat majd az iskolákba.
A kampány célja, hogy közelebb vigyék a fiatalokat a mezőgazdasághoz, felhívják a figyelmet az egészséges táplálkozásra és ösztönözzék a helyi termékek vásárlását.
Az előadásokon hangsúlyozzák többek között a napi ötszöri étkezés fontosságát, a fehér és vörös húsok élettani hatásait, valamint nemzetközi kampányokat mutatnak be – közölte.
Hozzátette, nyáron az óvodásokat szántóföldekre, méhészetekbe, gyümölcskertészetekbe és élelmiszer-feldolgozó üzemekbe viszik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A NAK kiemelt feladatának tekinti a kiskultúrás növénytermesztés támogatását
A hazai kiskultúrás növénytermesztés sikerében kiemelt szerepe van a hatóságokkal…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázása
Fontos, hogy az agráriumban minél többen kihasználják a digitális technológia…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >