Agrárkamara: eddig hatezer diák vett részt az Itthonról otthonra című kampányban
Eddig hatezer általános és középiskolás diáknak tartottak interaktív előadásokat az Itthonról otthonra nevű kampány keretében – közölte a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Zala megyei elnöke pénteken az M1 aktuális csatornán.
Süle Katalin azt mondta, a gyerekek érdeklődőek és befogadóak, ezért a kamara a következő tanévben is ellátogat majd az iskolákba.
A kampány célja, hogy közelebb vigyék a fiatalokat a mezőgazdasághoz, felhívják a figyelmet az egészséges táplálkozásra és ösztönözzék a helyi termékek vásárlását.
Az előadásokon hangsúlyozzák többek között a napi ötszöri étkezés fontosságát, a fehér és vörös húsok élettani hatásait, valamint nemzetközi kampányokat mutatnak be – közölte.
Hozzátette, nyáron az óvodásokat szántóföldekre, méhészetekbe, gyümölcskertészetekbe és élelmiszer-feldolgozó üzemekbe viszik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi…
Tovább olvasom >Sütve, főzve is ízletes a friss magyar csemegekukorica
A csemegekukorica a nyár egyik slágerzöldsége. Kevesen tudják azonban, hogy…
Tovább olvasom >Megmenthető lenne a hazai bogyósgyümölcs-termesztés
Annak ellenére, hogy a fogyasztók és a feldolgozóipar részéről is…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >