Agrár kincseink és kiváló magyar élelmiszerek kóstolója az Auchan áruházakban
Az Auchan mind a 19 hazai áruházában különleges, hazai gyártók és termelők termékeit népszerűsítő akció várja a vásárlókat a hétvégén. Az Agrár Kincseink, hagyományteremtő szándékkal megszervezett kereskedelmi akció keretében 2014. május 16-18. között 94 magyar termelő, gyártó vállalkozás mutatkozik be az áruházakban, több mint 200 terméküket mutatják be kóstoltató standokon, emellett több mint 300 akciós termék is várja az érdeklődőket. A budaörsi áruházban megtartott nyitó rendezvényen Feldman Zsolt, a Vidékfejlesztési Minisztérium agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára vett részt, valamint több szakmai szervezet képviselője is.
A 16 éves Auchan Magyarország Kft. jelenlegi 1500 beszállítója közül 1350 hazai vállalkozás, közöttük is az áruházlánc törekvéseinek megfelelően egyre több a hazai gyártó és termelő, akiknek egyre nagyobb piaci lehetőséget biztosítanak az áruházakban. Az Auchan Magyarország a közvetlen kapcsolatok kiépítésére törekszik, a közvetítő vállalatok kiküszöbölésével, ami kedvező mind a termelők, mind a vásárlók számára. Az Agrár Kincseink akcióval a vásárlók körében a hazai gyártók termékeit kívánja népszerűsíteni az áruházlánc, több száz terméket kóstoltatnak a 19 áruházban ezen a hétvégén, és sok agrártermék akciós áron várja a vásárlókat.
A megnyitón Feldman Zsolt beszédében hangsúlyozta, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok kiemelt partnerek lehetnek a kiváló minőségű magyar termékek egyre tudatosabban vásárló hazai fogyasztók felé történő eljuttatásában. Ehhez olyan bizalmon alapuló tartós partnerségre van szükség az élelmiszerlánc különböző szereplői között, amely egyszerre szolgálja a magyar élelmiszergazdaság fejlődését, a felek és a legszélesebb hazai fogyasztói rétegek érdekeit.
Az Agrár Kincseink akció során az áruházlánc partnerei – az Agrármarketing Centrum, a Magyar Húsiparosok Szövetsége, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács és a Magyar Juh- és Kecsketenyésztő Szövetség – jelen voltak a budaörsi nyitó rendezvényen, a hazai gyártók és termelők képviseletében.
A megnyitón Benoit Barbault, az Auchan Magyarország Kft. beszerzési igazgatója az agrártermékek bemutatása mellett ünnepélyes keretek között bejelentette, hogy Tájaink Ízei nevű hazai sajátmárkás termékeik közül 5 termék – Hartai sonkák és kolbászok – nyerte el a Vidékfejlesztési Minisztérium Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyét a napokban. „Ez különösen fontos elismerés számunkra és a több mint 200 minőségi hazai termék számára, melyeket Tájaink Ízei néven tavaly vezettünk be áruházainkban. Célunk, hogy minél több kiváló minőségű terméket kínáljunk áruházainkban, és elkötelezetten népszerűsítsük a magyar gyártókat és termelőket is” – mondta el Benoit Barbault az Agrár Kincseink nyitó rendezvényen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >