Agrár Kincseink akció az Auchan áruházakban
Az Auchan Magyarország Kft. 19 áruházában a hazai gyártók és termelők termékeit népszerűsítő akció várja a vásárlókat a hétvégén. Az immáron második alkalommal megrendezett Agrár Kincseink kereskedelmi akció keretében 2015. május 7. és 9. között 70 magyar termelő, gyártó vállalkozás mintegy 150 termékét mutatja be kóstoltató standokon, emellett több mint 300 akciós termék is várja az érdeklődőket. A budaörsi Auchan áruház Agrár Kincseink akciójának megnyitóján részt vett Dr. Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium miniszter-helyettes parlamenti államtitkára és Lipcsey György, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese is.
„Az Agrár Kincseink akció az Auchan 17. születésnapi eseményeinek egyik kiemelten fontos állomása, hiszen együtt ünnepelhetjük partnereinkkel a magyarországi termékeket, amelyekre méltán büszkék vagyunk – mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója. –Az Auchan Magyarország jelenlegi több mint 1500 beszállítójának mintegy 95 százalékamagyar vállalkozás, ami azon célkitűzésünk eredménye, hogy áruházainkban évről évre egyre nagyobb teret és lehetőséget biztosítunk a magyarországi gyártóknak és termelőknek.”
Az Auchan Magyarország a közvetlen termelői és gyártói kapcsolatok kiépítésére törekszik, a közvetítő vállalatok kiküszöbölésével, ami kedvező mind a termelők, mind a vásárlók számára. Az Agrár Kincseink programmal a vásárlók körében a hazai gyártók termékeit kívánja népszerűsíteni az Auchan, mintegy 150 terméket kóstoltatnak a 19 hazai áruházban ezen a hétvégén, és több mint 300 termék akciós áron várja a vásárlókat.„Május 7. és 9. között például a szezonális zöldség-gyümölcs kínálatunkban megtalálható hazai epret, almát és spárgát, saját gyártású pék és cukrász termékeket, magyar sertés tőkehúst, baromfit, bárányt, illetve hazai borokat, szörpöket, gyümölcsleveket is megkóstolhatnak az Auchan áruházakba látogatók” – tette hozzá Benoit Barbault, az Auchan Magyarország Kft. beszerzési igazgatója.
„A Földművelésügyi Minisztérium partnernek tekint minden tisztességes vállalkozást és kezdeményezést, melynek célja az egészséges, biztonságos, kiváló minőségű magyar élelmiszerek gyártása és népszerűsítése” – mondta el megnyitó beszédében Dr. Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium miniszter-helyettes parlamenti államtitkára.
Az Agrár Kincseink akció során az áruházlánc partnere a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága. „A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága a Földművelésügyi Minisztériummal együttműködve márciusban indította el sertéshúsfogyasztást népszerűsítő kampányát. Az akció célja, hogy felhívja a figyelmet a sertéshús és az ebből készült húskészítmények fontosságára és ösztönözze a tudatos vásárlást. Ugyanezt a célt szolgálja az Auchan Agrár Kincseink akciója, amely még több fogyasztót ösztönöz arra, hogy Kiváló Minőségű Sertéshúst tegyen a kosarába” – mondta el a budaörsi megnyitón Lipcsey György, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese.
Az Auchan 2014 decemberében, több mint 40 Karcag környéki gazdával együttműködve elindított háztáji sertés programjának célja, hogy a hagyományos sertéstartási tapasztalatot ötvözve a szigorú élelmiszerbiztonsági előírásokkal, kiváló minőségű háztáji sertést neveljenek, a gazdáktól egészen az asztalig nyomon követve. Ennek köszönhetően az Auchan áruházak kínálatában a kiváló háztáji sertés is megtalálható.
„Az Auchan Magyarország Kft.-t immáron 17 éve tudhatjuk kereskedelmi partnereink között. Bízunk abban, hogy a jövőben is korrekt, megbízható partnerként tekintenek cégünkre, és együtt erősíthetjük fogyasztóink bizalmát a Gyulahús termékei iránt” – emelte ki Molnár Éva, a Gyulahús Kft. belkereskedelmi főosztályvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >