ADVANTAGE AUSTRIA: javult a gazdasági helyzet 2019-ben Magyarországon
Az ADVANTAGE AUSTRIA Magyarország a 2016 óta évente elkészített ún. ABC-indikátor-felmérés keretében a Magyarországon jelen lévő osztrák leányvállalatok vezetőit kérdezte meg az általános hangulatról, reformjavaslatokról, várható beruházásokról, és az elmúlt évekhez hasonlóan idén is pozitív visszajelzésekről számolhat be.
A nemzetközi szinten végzett ABC -indikátor 2019 felmérésben Magyarországon 58 osztrák leányvállalat vett részt. A megkérdezettek csaknem egyharmada szerint Magyarország gazdasága tovább javult, 40% pedig ugyanannyira vonzónak találta gazdasági szempontból 2019-ben az országot, mint egy évvel ezelőtt. A megkérdezettek majdnem egynegyede növekvő beruházásokra számít a jövőben.
Hogyan válhatna még vonzóbb gazdasági székhellyé Magyarország? A megkérdezettek elsősorban a munkavállalók elérhetőségében, képesítésében és termelékenységében, valamint a minőségtudatosság terén látnak még fejlődési lehetőséget.
A szabályozói környezet tekintetében pedig a gazdaságpolitika kiszámíthatósága, a bürokráciacsökkentés, a korrupció és bűnözés elleni küzdelem, valamint a jogbiztonság területén várnak javulást a válaszadók.
Forrás: Advantage Ausztria
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >