Adrian Brodyval kampányol a Johnnie Walker
Új kampányt indít a világ legszélesebb körben forgalmazott skót whiskyje, a Johnnie Walker, melynek főszereplője Adrien Brody, Oscar-díjas filmsztár. Az új kampány, a THE WALKERS, a híres KEEP WALKING szlogent használva hívja fel a figyelmet a jövőnk iránti közös felelősségünkre.
A színész magyarul köszönti a közönséget a reklámfilmben, majd arra inspirálja a nézőket, hogy találják meg belső motivációjukat, álmodjanak nagyot, és osszák meg azt a világgal is. Brody úgy véli, hogy erre most mindennél nagyobb szükség van.
A színész nemcsak a film főszerepét vállalta el, hanem a zeneszerzésben is közreműködött: „Annyira megihletett ez a kampány, hogy felajánlottam, hogy remixelem a zenét a videóhoz – mondja Adrien Brody. – Akkor is tovább megyünk, ha az egész világ megáll.” //
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >