Adrian Brodyval kampányol a Johnnie Walker
Új kampányt indít a világ legszélesebb körben forgalmazott skót whiskyje, a Johnnie Walker, melynek főszereplője Adrien Brody, Oscar-díjas filmsztár. Az új kampány, a THE WALKERS, a híres KEEP WALKING szlogent használva hívja fel a figyelmet a jövőnk iránti közös felelősségünkre.
A színész magyarul köszönti a közönséget a reklámfilmben, majd arra inspirálja a nézőket, hogy találják meg belső motivációjukat, álmodjanak nagyot, és osszák meg azt a világgal is. Brody úgy véli, hogy erre most mindennél nagyobb szükség van.
A színész nemcsak a film főszerepét vállalta el, hanem a zeneszerzésben is közreműködött: „Annyira megihletett ez a kampány, hogy felajánlottam, hogy remixelem a zenét a videóhoz – mondja Adrien Brody. – Akkor is tovább megyünk, ha az egész világ megáll.” //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Lezárult az idei mobil-visszagyűjtő kampány az Auchanban
Az Auchan Magyarország idén is csatlakozott a KÖVET Egyesület, a Jane…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >