Adományozással ünnepli 100. áruházának nyitását a JYSK Magyarország
Október végén Debrecenben nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban a 100. üzletük lesz. Az új boltnyitások apropójából a kiskereskedelmi üzletlánc minden alkalommal jótékonysági akciót szervez a helyi közösségek támogatására. A 100. üzlet kapcsán most 1 millió forint összértékben támogatnak három civil szervezetet, melyet a vásárlók és a lakosság bevonásával választanak ki. A 2023/2024-es pénzügyi évben a JYSK már öt új áruházat adott át, és 2024 végéig – a debrecenin túl – még egy további üzlet nyílik majd a tervek szerint.
A JYSK rendszeresen nyit új üzleteket Magyarországon: a vállalat a 2023/2024-es pénzügyi évben már nyitott egy-egy üzletet Szarvason, Kispesten, Bicskén, illetve Várpalotán. Legutóbb augusztus végén Budapesten, a Váci úton adtak át egy új áruházat. Az idei hatodik új üzlet – ami egyben a 100. magyar JYSK áruház is – október végétől várja majd a vásárlókat Debrecenben.
Az új áruházak kialakításánál a JYSK a 3.0-ás bolt koncepciót követi. Ennek jegyében kiemelt figyelmet kap az energiahatékonyság, ezért az áruházak például új LED világítást kapnak, a szociális helyiségekbe pedig mozgásérzékelőt szerelnek fel. Az üzletekben külön matracstúdiókat is kialakítanak, ahol a vásárlók mindamellett, hogy kipróbálhatják a termékeket, tanácsokat is kaphatnak a JYSK szakértőitől.
Jövőre lesz 20 éve, hogy a JYSK jelen van hazánkban és az elmúlt évtizedekben a dán vállalat a magyar emberek életének részévé vált. Ezért is fontos a JYSK-nek a helyi közösségek támogatása. Ezért a kiskereskedelmi lánc az üzletnyitásokat minden alkalommal összeköti egy jótékonysági adományozással.
„Ahogyan a korábbi üzletnyitásoknál, úgy most is nagy hangsúlyt fektetünk a helyi közösségek támogatására. Mivel a debreceni üzletünk egyben a 100. magyar áruházunk is lesz, így a megnyitó apropóján most nem csak egy civil szervezetet szeretnénk támogatni, hanem hármat – 500 ezer, 300 ezer és 200 ezer forint értékű termékvásárlási utalványokkal. A megajándékozott alapítványok kiválasztásához ismét a lakosság segítségét kérjük”
– mondta Szilvási Krisztina, a JYSK Magyarország kommunikációs menedzsere, aki az adományozás menetével kapcsolatban azt is hozzátette:
”Ehhez csupán a Sharity alkalmazás vagy weboldal felkeresésére van szükség, ahol a felsorolt alapítványok közül lehet kiválasztani, szerintünk melyik szervezet kapja az adományt. A döntésünknek szavazat formájában adhatunk hangot, melyet naponta egyszer lehet leadni. A szavazásban résztvevőknek is szeretnénk megköszönni, hogy segítenek nekünk, ezért a körükben 3 db 10 ezer forint értékű JYSK utalványt sorsolunk ki”.
A szavazási időszak október 20-ig tart, addig lehet leadni a voksokat a következő alapítványokra:
- Leukémiás Gyermekekért Alapítvány
- „ SANSZ” – Segít A Négylábúak SZeretete Alapítvány
- Balmazújvárosi Kistérség Alternatív Kulturális Ifjúsági Egyesület
- Jövődért Alapítvány
- Autizmus a Családban Debrecen Egyesület
- Fény Felé Alapítvány
- Remény a Leukémiás Gyermekekért Közhasznú Alapítvány
- Alapítvány az Értékes Tudásért
- HajráAnyu Hajdúszoboszlói Anyukák Egymásért Közhasznú Egyesület
- Hajdúsági Vakvezető- és Segítőkutya Képzésért Alapítvány
Arról, hogy a különböző alapítványok pontosan mivel foglalkoznak és mire fordítanák az 500 ezer, 300 ezer vagy 200 ezer forintos JYSK utalványt, itt olvasható bővebb információ. A szavazás részletei és jelenlegi állása szintén ezen az oldalon érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amelynek alkalmából ismét egy civil szervezetet támogat a vállalat
Augusztus 13-án Törökszentmiklóson nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >A JYSK nyereségben már az első, de az IKEA forgalmát még senki sem éri utol
Három nagy szereplő uralja a hazai lakberendezési piacot: az IKEA,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >