Adományokkal támogatja az egészségügyi dolgozókat a Maspex Olympos
A Maspex Olympos Kft. szeretné kifejezni támogatását azon orvosok, ápolók, nővérek és minden kórházi dolgozó számára, akik ebben a rendkívüli helyzetben emberfeletti erővel és kitartással dolgoznak embertársaikért.
Ezen a héten a cég több ezer palack Apenta Vitamixx (vitaminozott és ízesített) ásványvizet juttatott el két dél-pesti kórháznak, köztük a Szent László Kórház számára, hogy egy kis segítséget nyújthasson nekik a mindennapi munkájukhoz.
Kiss Andrea, a Maspex Olymos Kft. marketing menedzsere elmondta, ebben a nehéz időben élelmiszeripari vállalatként is különleges felelősséggel tartoznak, így továbbra is az a céljuk, hogy fenntartsák a termelést és a kínálatot, ugyanakkor fontos számukra, hogy amennyire csak tudnak, segítséget nyújtsanak. „Adományunkkal szeretnénk kifejezni hálánkat és támogatásunkat az orvosoknak, ápolóknak, nővéreknek, s a kórház minden dolgozójának, akik a frontvonalban küzdenek a vírus idején. A Maspex Olympos Kft. palackozóüzeme továbbra is működik és szállítja partnerein keresztül az élelmiszerboltokba a gyümölcsleveleket, vitaminos ízesített ásványvizet és üdítőket. A vállalat az eddigieknél is szigorúbb intézkedéseket vezetett be a dolgozók és partnerek biztonsága és a folyamatos ellátás biztosítása érdekében.”
Kapcsolódó cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Szeptember elején véget ért a Magyarország Kormánya által a vidéki…
Tovább olvasom >Hazai egészségügyi intézmények jelentkezését várja a BioTechUSA-cégcsoport
Három kategória, közönségdíj, 18 millió forint összdíjazás – október 14-től…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >