Adománykártyák a SPAR-csoport üzleteiben és az OMV töltőállomásain
A SuperShop és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat megállapodásának köszönhetően mostantól a vásárlók hűségpontjai adománykártyára is beválthatóak a SPAR-csoport üzleteiben és az OMV töltőállomásain.
Az együttműködés előzménye a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat által 2008-ban létrehozott Máltai adománykártya program. Az adománykártyák megvásárlásával csak a tavalyi évben több, mint 10 millió forint gyűlt össze, ami a karitatív szervezet gyermekéhezés elleni és esélyteremtő-felzárkóztató programjait segítette.
A SPAR Magyarország karitatív szempontból legfontosabb stratégiai partnere a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. Az Adni Öröm! elnevezésű közös jótékonysági programjukon keresztül 18 éve alatt 2 millió kg tartós élelmiszer juthatott el 1,1 millió rászoruló emberhez.
Kozma Imre a Magyar Máltai Szeretetszolgálat elnöke az új együttműködés kapcsán tartott sajtótájékoztatón elmondta:
– A Szeretetszolgálat mindig a kiszolgáltatottak oldalán áll, és a mindennapokban van jelen ahol látványos dolgok ugyan nem történnek, de itt tehetnek sokat azért, hogy emberhez méltóbb élethez segítsék a rászorulókat. Ugyanakkor a szervezet feladatai közé tartozik az is, hogy kapcsolatot teremtsen a jó szándékú támogató emberek és a rászorulók között.
Az OMV-nél már sok éves hagyománya van a CSR-tevékenységnek. Wilfried Gepp, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója kiemelte:
– A Máltai Szeretetszolgálatot támogató programban azt a koncepciót valósítjuk meg, hogy erőforrásainkat a társadalom javára fordítjuk: lehetőséget kínálunk vásárlóinknak, hogy a tankolások során összegyűjtött SuperShop pontokkal rászorulókat támogathassanak.
Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója elmondta:
– A Máltai Szeretetszolgálattal régóta együttműködünk. A 2015 karácsonyára indított kampányunkkal a program lehetőséget nyújt 2,7 millió kártyabirtokosunknak, hogy a vásárlásaik során megszerzett kedvezményeken keresztül segítsék a rászorulókat.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >