Adománygyűjtés Kárpátaljának az INTERSPAR áruházakban
A Kárpátalján és Ukrajna Kárpátokon túli területein élők tartós élelmiszerrel, tisztítószerrel, gyógyászati segédeszközökkel való megsegítésére 2016. január 22-én pénteken és 23-án szombaton az INTERSPAR áruházakban pénzadományokat gyűjtenek a Máltai Szeretetszolgálat önkéntesei.
A Karitatív Tanács által szervezett adománygyűjtés során a 32 magyarországi INTERSPAR áruházban az önkéntesek a karácsony előtti „Adni Öröm!” akcióhoz hasonlóan az üzletekbe betérő vásárlókat szólítják meg, és adnak tájékoztatást a segélyakcióról január 22-én és 23-án délelőtt 10 és este 6 óra között. Az összegyűjtött adományokat, éppúgy, mint tavaly júniusban, a karitatív szervezetek a Kárpátalján, illetve a Kárpátokon túl működő partnereik közreműködésével juttatják el a rászorulókhoz.
A szervezők azért döntöttek a pénzadomány gyűjtése mellett, mert így sokkal gyorsabban, és még a nagyobb kiadásokkal járó téli időszak folyamán célba tudják juttatni a rászorulóknak az adományt.
Az akcióban a Karitatív Tanács tagszervezetein kívül – Magyar Máltai Szeretetszolgálat, Katolikus Karitász, Magyar Vöröskereszt, Magyar Református Szeretetszolgálat és, Baptista Szeretetszolgálat Alapítvány – részt vesz a Johannita Segítő Szolgálat, a Szent Lukács Görögkatolikus Szeretetszolgálat, valamint az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség szeretetszolgálata, a Cedek. Az adományok gyűjtését az ökumenikus imahéthez kapcsolódóan végzik a szervezetek.
A Karitatív Tanács az elmúlt nyári segélyakció eredményeként Kárpátaljára 4 kamionnyi szállítmányt, főként tartós élelmiszereket, a Kárpátokon túlra pedig szintén 4 kamionnal elsősorban gyógyszereket és gyógyászati segédeszközöket juttatott a rászorulóknak.
A SPAR stratégiai partnere a társadalmi célú felelősségvállalás területén a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. Az áruházlánc 2010-ben elsőként nyerte el a Máltai Jótékonysági Pont címet, amit egy hosszú és sikeres együttműködés és számos jótékonysági program előzött meg.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >