Adidas: növekvő eladások Kínában
A vártnál gyorsabban nőnek az Adidas eladási arányai Kínában. Európában és az USA-ban a cég még csak most kezdi újranyitni üzleteit.

Növekvő eladási mutatók
A sportruházati óriás áprilisban még úgy nyilatkozott, hogy 40 %-kal estek a második negyedévi sales mutatói, ám a cég most úgy látja, hogy az eladások nagyjából azonosak lehetnek a tavalyi év ugyanezen időszakával.
Az Adidas üzletei az Egyesült Királyságban június 15-től kezdődően nyithatnak ki újra.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >