Adidas: növekvő eladások Kínában
A vártnál gyorsabban nőnek az Adidas eladási arányai Kínában. Európában és az USA-ban a cég még csak most kezdi újranyitni üzleteit.

Növekvő eladási mutatók
A sportruházati óriás áprilisban még úgy nyilatkozott, hogy 40 %-kal estek a második negyedévi sales mutatói, ám a cég most úgy látja, hogy az eladások nagyjából azonosak lehetnek a tavalyi év ugyanezen időszakával.
Az Adidas üzletei az Egyesült Királyságban június 15-től kezdődően nyithatnak ki újra.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >