Adidas: növekvő eladások Kínában
A vártnál gyorsabban nőnek az Adidas eladási arányai Kínában. Európában és az USA-ban a cég még csak most kezdi újranyitni üzleteit.

Növekvő eladási mutatók
A sportruházati óriás áprilisban még úgy nyilatkozott, hogy 40 %-kal estek a második negyedévi sales mutatói, ám a cég most úgy látja, hogy az eladások nagyjából azonosak lehetnek a tavalyi év ugyanezen időszakával.
Az Adidas üzletei az Egyesült Királyságban június 15-től kezdődően nyithatnak ki újra.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza indiai beszerzési volumenét a Decathlon
A francia sportszer-kiskereskedelmi óriás, a Decathlon bejelentette, hogy az elkövetkező…
Tovább olvasom >Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >