Adidas: növekvő eladások Kínában
A vártnál gyorsabban nőnek az Adidas eladási arányai Kínában. Európában és az USA-ban a cég még csak most kezdi újranyitni üzleteit.

Növekvő eladási mutatók
A sportruházati óriás áprilisban még úgy nyilatkozott, hogy 40 %-kal estek a második negyedévi sales mutatói, ám a cég most úgy látja, hogy az eladások nagyjából azonosak lehetnek a tavalyi év ugyanezen időszakával.
Az Adidas üzletei az Egyesült Királyságban június 15-től kezdődően nyithatnak ki újra.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >