Adidas: növekvő eladások Kínában
A vártnál gyorsabban nőnek az Adidas eladási arányai Kínában. Európában és az USA-ban a cég még csak most kezdi újranyitni üzleteit.

Növekvő eladási mutatók
A sportruházati óriás áprilisban még úgy nyilatkozott, hogy 40 %-kal estek a második negyedévi sales mutatói, ám a cég most úgy látja, hogy az eladások nagyjából azonosak lehetnek a tavalyi év ugyanezen időszakával.
Az Adidas üzletei az Egyesült Királyságban június 15-től kezdődően nyithatnak ki újra.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az adidas 12,7 százalékkal növelte negyedéves bevételét
A német adidas, a világ egyik vezető sportszergyártójának a bevétele…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >