Adatvédelmi kezdeményezést indított a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új adatvédelmi kezdeményezése révén több mint 4 millió Xtra kártya- és apphasználó maga dönthet arról, mi módon kerülnek felhasználásra személyes adataik promóciós célokra. A kereskedő ezzel azt szeretné, ha az Xtra hatékony „személyes asszisztenssé” válna, illetve egy valamennyi láncát összefogó, átlátható, biztonságos és ügyfélközpontú digitális ökoszisztémát tudna kiépíteni.
A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.
A választható négy adatprofil eltérő szintű személyre szabást tesz lehetővé. A „minimum” profil a mentett bevásárlólistákhoz és személyes kedvezményekhez biztosít a fogyasztóknak hozzáférést. Az „alap” profilban személyre szabott promóciós ajánlatok kaphatók az Xtra partnerektől, míg az „összekapcsolt” és „haladó” profilok új márkák és partnerek célzott ajánlatait is tartalmazzák. Aki nem választ profilt, elveszíti az app személyre szabott funkcióit, de továbbra is a legalacsonyabb árakat és mennyiségi kedvezményeket élvezheti.
Kapcsolódó cikkeink
Közel egyharmadával drágult a tojás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Problémarétegek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újratervezés az exportpiacokért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
