Adatvédelmi kezdeményezést indított a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új adatvédelmi kezdeményezése révén több mint 4 millió Xtra kártya- és apphasználó maga dönthet arról, mi módon kerülnek felhasználásra személyes adataik promóciós célokra. A kereskedő ezzel azt szeretné, ha az Xtra hatékony „személyes asszisztenssé” válna, illetve egy valamennyi láncát összefogó, átlátható, biztonságos és ügyfélközpontú digitális ökoszisztémát tudna kiépíteni.
A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.
A választható négy adatprofil eltérő szintű személyre szabást tesz lehetővé. A „minimum” profil a mentett bevásárlólistákhoz és személyes kedvezményekhez biztosít a fogyasztóknak hozzáférést. Az „alap” profilban személyre szabott promóciós ajánlatok kaphatók az Xtra partnerektől, míg az „összekapcsolt” és „haladó” profilok új márkák és partnerek célzott ajánlatait is tartalmazzák. Aki nem választ profilt, elveszíti az app személyre szabott funkcióit, de továbbra is a legalacsonyabb árakat és mennyiségi kedvezményeket élvezheti.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális mérföldkő az amerikai Ahold Delhaize életében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Digitális gyártási platformot mutatott be a Tetra Pak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Podravka a Zvijezda élelmiszeripari csoportot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába feszült a magyarok fele a karácsonyi ajándékok miatt, a minőségből nem adunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A pénztárca mellett az értékek is számítanak – így változik a magyarok vásárlása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

