Adatok a Foodpandáról
A Foodpanda online ételrendelő felület 22 hónap alatt 40 országra terjesztette ki tevékenységét, 22 000 partner étteremmel dolgozik, ezzel az elmúlt évhez képest 100 százalékos növekedést ért el.
A Foodpanda 2014 első két hónapjában többek közt Algériában, Azerbajdzsánban, Bulgáriában, Horvátországban, Libanonban, Szerbiában, Kazahsztánban és Ugandában vált elérhetővé, és idén még további országokkal bővül a lista. Csupán egy évvel a 2012-es májusi indulást követően, a vállalat már 20 országban működött. A berlini központú startup gyors fejlődésének köszönhetően az érintett országokban a Rocket Internet eddigi leggyorsabban terjeszkedő vállalkozásává nőtte ki magát.
“Nemzetközi vállalat vagyunk” mondta Ralf Wenzel, a cég nemzetközi ügyvezető igazgatója. “Hatalmas piaci előnyt jelent, hogy gyorsan eljutunk új piacokra. A felgyorsult növekedésünk a bizonyíték arra, hogy a modellünk működik, és így egyre több vásárlónk élvezheti az általunk nyújtott kényelmes szolgáltatást. Remek helyi csapataink vannak, és továbbra is keményen dolgozunk azon, hogy termékeinket még több országban elérhetővé tegyük – és persze izgatottan várjuk az új kihívásokat.”
A Foodpanda és társmárkája a Hellofood 48 millió USA dolláros kockázati tőkével indult, amelyet befektetők egy csoportja, többek közt az Investment AB Kinnevik és a Phenomen Ventures biztosított.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >