Adatok a Foodpandáról
A Foodpanda online ételrendelő felület 22 hónap alatt 40 országra terjesztette ki tevékenységét, 22 000 partner étteremmel dolgozik, ezzel az elmúlt évhez képest 100 százalékos növekedést ért el.
A Foodpanda 2014 első két hónapjában többek közt Algériában, Azerbajdzsánban, Bulgáriában, Horvátországban, Libanonban, Szerbiában, Kazahsztánban és Ugandában vált elérhetővé, és idén még további országokkal bővül a lista. Csupán egy évvel a 2012-es májusi indulást követően, a vállalat már 20 országban működött. A berlini központú startup gyors fejlődésének köszönhetően az érintett országokban a Rocket Internet eddigi leggyorsabban terjeszkedő vállalkozásává nőtte ki magát.
“Nemzetközi vállalat vagyunk” mondta Ralf Wenzel, a cég nemzetközi ügyvezető igazgatója. “Hatalmas piaci előnyt jelent, hogy gyorsan eljutunk új piacokra. A felgyorsult növekedésünk a bizonyíték arra, hogy a modellünk működik, és így egyre több vásárlónk élvezheti az általunk nyújtott kényelmes szolgáltatást. Remek helyi csapataink vannak, és továbbra is keményen dolgozunk azon, hogy termékeinket még több országban elérhetővé tegyük – és persze izgatottan várjuk az új kihívásokat.”
A Foodpanda és társmárkája a Hellofood 48 millió USA dolláros kockázati tőkével indult, amelyet befektetők egy csoportja, többek közt az Investment AB Kinnevik és a Phenomen Ventures biztosított.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >