A „Daphne” segítségével jelentősen felgyorsul a kampánykövetés folyamata
Ki ne szeretné futó hirdetési kampánya közben ellenőrizni, hogy vajon hatékony-e a kommunikációja és eléri-e a kívánt eredményeket. Ebben nyújt segítséget a GfK új end-to-end kutatási eszköze, a „Daphne”, amely az online megkérdezések alkalmával összegyűjtött adatok feldolgozását követően 2-5 nap alatt összeállítja a kész jelentést. Ennek köszönhetően már akár a kampány alatt lehet változtatni, meg lehet tenni a szükséges lépéseket egy még sikeresebb kampány érdekében.
A GfK új felmérési és elemző megoldása, a „Daphne” automatikusan feldolgozza a hirdetési kampányok online mérési adatait és akár 2-5 nap alatt adatokat szállít. Az automatikusan generált hatékonysági mutatószámok, benchmark adatok és külső forrásokból származó adatok összehasonlítása a kapott információ átfogó felhasználását teszi lehetővé.
Automatikus adatkiértékelés
A „Daphne” kifejlesztői teljesen automatizálták az adatgyűjtés és az adatelemzés folyamatát. A teljes mértékben automatizált folyamatnak köszönhetően az eredmények a válaszadótól közvetlenül a hirdetőhöz is eljutnak egy online felületen keresztül. Ennek eredményeképpen a folyamat jelentősen felgyorsul, a jelentések a korábbinál akár háromszor gyorsabban elkészülnek, így ügyfeleink azonnal reagálni tudnak a nemkívánatos hatásokra és kijavíthatják az esetleges kommunikációs hibákat.
Használható és reális: keresztmédia elemzés
„A válaszadókat online kérdezzük meg a kampány teljes média mixéről. Ez lehetővé teszi számunkra a különféle médiaformátumok válaszadókra gyakorolt hatásának elemzését, így azonnal tanácsot tudunk adni ügyfeleinknek arról, hogy milyen változtatásokat lehet, vagy lenne érdemes megtenniük” – mondta el Kai Siewert, a GfK közép-kelet-európai regionális fejlesztési igazgatója.
Az eredmények online elérhetőek. Ez nem csak egyidejű gyors elérést garantál több felhasználó számára, de különböző hozzáférési jogok beállítását is lehetővé teszi. Az online eszköz automatikusan generálja a legfontosabb kampányhatékonysági mutatószámokat és a felhasználói felület az ügyfelek egyedi igényeihez igazítható. A rendszerbe külső adatok is betölthetőek (pl. GRP, Kiskereskedelmi Panel adatai stb.), így további összehasonlítás és átfogó elemzés is készíthető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >