Nőtt a Zwack Unicum Nyrt. árbevétele
A Zwack Unicum Nyrt. 2015-2016-os üzleti évének első féléves – ez év április 1. és szeptember 30. közötti – bruttó árbevétele 2 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest – tartalmazza a társaság kedden közzétett gyorsjelentése.
A Budapesti Értéktőzsde honlapján nyilvánosságra hozott adatok szerint a társaság bruttó árbevétele 9,435 milliárd forint volt, ami 2 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakáénál. A nettó értékesítés – a jövedéki és a népegészségügyi termékadó nélküli árbevétel – 5,525 milliárd forintot tett ki. Ez 1,3 százalékkal – 72 millió forinttal – maradt el a bázis időszaki árbevételtől.
A 2015-2016-os üzleti év első félévében a belföldi nettó árbevétel 1,7 százalékkal – 83 millió forinttal – volt kisebb az előző évinél. A jelenlegi üzleti év első hat hónapjában a belföldi nettó árbevétel 4,882 milliárd forintot tett ki, szemben az előző üzleti év első félévének 4,965 milliárd forintra rúgó belföldi nettó árbevételével.
A Zwack export értékesítése 1,7 százalékkal – 11 millió forinttal – nőtt, és 643 millió forintot tett ki az üzleti év első két negyedévében.
A társaság Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti adózott eredménye a jelzett időszakban 711 millió forintra rúgott, ami 21,2 százalékkal volt magasabb az 587 millió forintos bázisnál. A gyorsjelentés megjegyzi: az eredménytartalék 561 millió forintos – 15,5 százalékos – csökkenése főként az előző üzleti évben elért eredményt meghaladó osztalék-kifizetés következménye.
A Zwack részvényeit a BÉT prémium kategóriájában jegyzik. A keddi záróára 17 005 forint volt. A részvény egyéves maximuma 18 400, míg a minimuma 13 305 forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Itt az Unicum Orange Bitter: narancsos ízvilág és napfényes dolce vita
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >A prémium italfogyasztás jövője: kevesebb, de jobb minőség
A WhiskyNet Kft. két alapítója, Szatmári Kati és Szigeti Zsolt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >