A Zwack árbevétele 9,5 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól
A Zwack Unicum Nyrt. bruttó árbevétele 20,4 milliárd forint volt a 2020-2021-es üzleti évének első háromnegyed évben, ami 9,5 százalékos csökkenés az egy évvel korábbihoz képest – közölte a vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
Kiemelték: tavaly április 1. és december 31. között a társaság nettó értékesítése 10,9 milliárd forintot tett ki, amely 7,8 százalékkal alacsonyabb a bázisidőszakhoz képest.
A beszámoló szerint a Zwack Unicum adózott eredménye április-decemberben 1,8 milliárd forintot tett ki, ami 5,8 százalékos mínuszt jelent az egy évvel korábbihoz viszonyítva.
A társaság belföldi árbevételének a felét a gasztronómiai ág adja, amely a járvány miatt tavasszal és novemberben is leállt, ugyanakkor az április-júniusi drasztikus, 24 százalékos visszaesés után október-decemberben mérsékeltebb, 5 százalékos volt az árbevétel-csökkenés – derül ki a jelentésből. Július-szeptemberben a belföldi árbevétel 0,9 százalékos növekedést könyvelt el a beszámoló szerint.
A Zwack Unicum részvényeit a BÉT-en a prémium kategóriában jegyzik, szerdán a vállalat papírjai 16 600 forinton zártak. Az elmúlt egy évben a legmagasabb áron 17 700 forinton kereskedtek a társaság papírjaival, legkevesebbet pedig 14 800 forintot fizettek részvényenként a befektetők. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >