A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka alatt dob piacra új készételcsaládot az Egyesült Államokban és ezzel a cég lassan elindult azon az úton, amelynek során modern FMCG-márkává igyekszik alakulni.
Az új készételek elsősorban egyetemistáknak, fiatal munkavállalóknak és azon fogyasztóknak szólnak, akik gyors és tápláló megoldásokat keresnek. A séfek által megalkotott, 100%-ban növényi alapú receptek adagonként több mint 10 g fehérjét tartalmaznak, és támogatják az aktív életmódot – állítja a Bonduelle Americas.
A mikrózható, színes csomagolásnak köszönhetően a termék hidegen és melegen egyaránt fogyasztható.
Bobby Chacko, a Bonduelle Americas vezérigazgatója szerint a Z generáció alapvetően mozgalmas életet él, és olyan gyors, minőségi étkezési lehetőségeket keres, amelyek nem igényelnek kompromisszumot az íz vagy az összetevők terén.
A Lunch Bowls kínálat négy változatban érhető el: a Spanish Fusion füstölt paprikás, lencsés, sült zöldséges bulgur; Southwest Fusion kétféle quinoával csicseriborsóval, chilivel és édes sült kukoricával; Mediterranean Fusion friss fűszerekkel, fokhagymával, farroval, fekete szemű borsóval és olajbogyóval; és Indian Fusion aromás fűszerekkel, bulgurral, lencsével és sült zöldségekkel.
A bevezetést a legnagyobb dél-kaliforniai egyetemeken pop-up események kísérte campus-kampány támogatja, ahol az érdeklődők maguk is megtapasztalhatják, milyen gyorsan és kényelmesen fogyaszthatók e termékek.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára…
Tovább olvasom >2026-ig közel 100 kényelmi üzletet nyithat a Sodexo amerikai egyetemi campusokon
A Sodexo célul tűzte ki, hogy 2026-ig mintegy 100 „Food…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új vásárlói trendek: influenszerekre és a közösségi médiára támaszkodunk
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a…
Tovább olvasom >Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >A GVH üdvözli az árak önkéntes csökkentését
Az árak önkéntes csökkentése jó a családoknak és élénkíti a…
Tovább olvasom >