A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka alatt dob piacra új készételcsaládot az Egyesült Államokban és ezzel a cég lassan elindult azon az úton, amelynek során modern FMCG-márkává igyekszik alakulni.
Az új készételek elsősorban egyetemistáknak, fiatal munkavállalóknak és azon fogyasztóknak szólnak, akik gyors és tápláló megoldásokat keresnek. A séfek által megalkotott, 100%-ban növényi alapú receptek adagonként több mint 10 g fehérjét tartalmaznak, és támogatják az aktív életmódot – állítja a Bonduelle Americas.
A mikrózható, színes csomagolásnak köszönhetően a termék hidegen és melegen egyaránt fogyasztható.
Bobby Chacko, a Bonduelle Americas vezérigazgatója szerint a Z generáció alapvetően mozgalmas életet él, és olyan gyors, minőségi étkezési lehetőségeket keres, amelyek nem igényelnek kompromisszumot az íz vagy az összetevők terén.
A Lunch Bowls kínálat négy változatban érhető el: a Spanish Fusion füstölt paprikás, lencsés, sült zöldséges bulgur; Southwest Fusion kétféle quinoával csicseriborsóval, chilivel és édes sült kukoricával; Mediterranean Fusion friss fűszerekkel, fokhagymával, farroval, fekete szemű borsóval és olajbogyóval; és Indian Fusion aromás fűszerekkel, bulgurral, lencsével és sült zöldségekkel.
A bevezetést a legnagyobb dél-kaliforniai egyetemeken pop-up események kísérte campus-kampány támogatja, ahol az érdeklődők maguk is megtapasztalhatják, milyen gyorsan és kényelmesen fogyaszthatók e termékek.
Kapcsolódó cikkeink
Rohamosan terjed az AI használata a kereskedelemben, de nem mindig hoz üzleti sikert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Félórás kiszállítást tesztel az Amazon az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Cukormentes Oreót dob piacra a Mondelez az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
