A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka alatt dob piacra új készételcsaládot az Egyesült Államokban és ezzel a cég lassan elindult azon az úton, amelynek során modern FMCG-márkává igyekszik alakulni.
Az új készételek elsősorban egyetemistáknak, fiatal munkavállalóknak és azon fogyasztóknak szólnak, akik gyors és tápláló megoldásokat keresnek. A séfek által megalkotott, 100%-ban növényi alapú receptek adagonként több mint 10 g fehérjét tartalmaznak, és támogatják az aktív életmódot – állítja a Bonduelle Americas.
A mikrózható, színes csomagolásnak köszönhetően a termék hidegen és melegen egyaránt fogyasztható.
Bobby Chacko, a Bonduelle Americas vezérigazgatója szerint a Z generáció alapvetően mozgalmas életet él, és olyan gyors, minőségi étkezési lehetőségeket keres, amelyek nem igényelnek kompromisszumot az íz vagy az összetevők terén.
A Lunch Bowls kínálat négy változatban érhető el: a Spanish Fusion füstölt paprikás, lencsés, sült zöldséges bulgur; Southwest Fusion kétféle quinoával csicseriborsóval, chilivel és édes sült kukoricával; Mediterranean Fusion friss fűszerekkel, fokhagymával, farroval, fekete szemű borsóval és olajbogyóval; és Indian Fusion aromás fűszerekkel, bulgurral, lencsével és sült zöldségekkel.
A bevezetést a legnagyobb dél-kaliforniai egyetemeken pop-up események kísérte campus-kampány támogatja, ahol az érdeklődők maguk is megtapasztalhatják, milyen gyorsan és kényelmesen fogyaszthatók e termékek.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >