A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka alatt dob piacra új készételcsaládot az Egyesült Államokban és ezzel a cég lassan elindult azon az úton, amelynek során modern FMCG-márkává igyekszik alakulni.
Az új készételek elsősorban egyetemistáknak, fiatal munkavállalóknak és azon fogyasztóknak szólnak, akik gyors és tápláló megoldásokat keresnek. A séfek által megalkotott, 100%-ban növényi alapú receptek adagonként több mint 10 g fehérjét tartalmaznak, és támogatják az aktív életmódot – állítja a Bonduelle Americas.
A mikrózható, színes csomagolásnak köszönhetően a termék hidegen és melegen egyaránt fogyasztható.
Bobby Chacko, a Bonduelle Americas vezérigazgatója szerint a Z generáció alapvetően mozgalmas életet él, és olyan gyors, minőségi étkezési lehetőségeket keres, amelyek nem igényelnek kompromisszumot az íz vagy az összetevők terén.
A Lunch Bowls kínálat négy változatban érhető el: a Spanish Fusion füstölt paprikás, lencsés, sült zöldséges bulgur; Southwest Fusion kétféle quinoával csicseriborsóval, chilivel és édes sült kukoricával; Mediterranean Fusion friss fűszerekkel, fokhagymával, farroval, fekete szemű borsóval és olajbogyóval; és Indian Fusion aromás fűszerekkel, bulgurral, lencsével és sült zöldségekkel.
A bevezetést a legnagyobb dél-kaliforniai egyetemeken pop-up események kísérte campus-kampány támogatja, ahol az érdeklődők maguk is megtapasztalhatják, milyen gyorsan és kényelmesen fogyaszthatók e termékek.
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >