A Z-generáció több mint fele vásárolt már online a közösségi média böngészése során
A Walmart és a Morning Consult legújabb felmérése azt mutatja, hogy a közösségi média kulcsfontosságú platformmá vált a termékek felkutatásában.
A közösségi kereskedelem fontosságát jelzi, hogy a Z-generációs vásárlók több mint fele (55%) vásárolt már online a közösségi médiában böngészve az elmúlt hat hónapban – derült ki a Walmart és a Morning Consult 2233 amerikai felnőtt körében végzett új felméréséből. Ezzel szemben az összes vásárlónak csak 38%-a tett ugyanígy.
Míg a Z-generációs vásárlók 44%-a online kereséssel kezdi a vásárlási utat, tízből nagyjából négyen a boltokban (42%), a kereskedők mobilalkalmazásainak vagy weboldalainak meglátogatásával (40%) és a közösségi médiában (38%) indulnak el – derült ki a felmérésből.
A felmérésben részt vevők mintegy fele (49%) mondta, hogy több ruhát vásárolna, ha hozzáférhetne a „nagyszerű virtuális próbát” lehetővé tevő eszközökhöz.
A Walmart jelentése az adaptív kiskereskedelem korszakának megértésére összpontosít, amelyet a vállalat úgy definiál, mint „a kiskereskedelem egy olyan formája, amely a vásárlást pontosan úgy hozza el a vásárlókhoz, ahogyan azok azt szeretnék és igénylik” – olvasható a vállalat közleményében. A témában való elmélyülés érdekében a kiskereskedő a Morning Consultot bízta meg az első felmérés elkészítésével, és jelezte, hogy minden évben újra vissza fog arra térni.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gazdasági fellendülés ellenére nőtt a fizetésképtelenségek száma a közép-kelet-európai régióban
Ellentmondásos képet fest a Coface nemzetközi hitelbiztosító éves Közép- és…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >