A Z-generáció több mint fele vásárolt már online a közösségi média böngészése során
A Walmart és a Morning Consult legújabb felmérése azt mutatja, hogy a közösségi média kulcsfontosságú platformmá vált a termékek felkutatásában.
A közösségi kereskedelem fontosságát jelzi, hogy a Z-generációs vásárlók több mint fele (55%) vásárolt már online a közösségi médiában böngészve az elmúlt hat hónapban – derült ki a Walmart és a Morning Consult 2233 amerikai felnőtt körében végzett új felméréséből. Ezzel szemben az összes vásárlónak csak 38%-a tett ugyanígy.
Míg a Z-generációs vásárlók 44%-a online kereséssel kezdi a vásárlási utat, tízből nagyjából négyen a boltokban (42%), a kereskedők mobilalkalmazásainak vagy weboldalainak meglátogatásával (40%) és a közösségi médiában (38%) indulnak el – derült ki a felmérésből.
A felmérésben részt vevők mintegy fele (49%) mondta, hogy több ruhát vásárolna, ha hozzáférhetne a „nagyszerű virtuális próbát” lehetővé tevő eszközökhöz.
A Walmart jelentése az adaptív kiskereskedelem korszakának megértésére összpontosít, amelyet a vállalat úgy definiál, mint „a kiskereskedelem egy olyan formája, amely a vásárlást pontosan úgy hozza el a vásárlókhoz, ahogyan azok azt szeretnék és igénylik” – olvasható a vállalat közleményében. A témában való elmélyülés érdekében a kiskereskedő a Morning Consultot bízta meg az első felmérés elkészítésével, és jelezte, hogy minden évben újra vissza fog arra térni.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Stabilitásra fókuszálnak és már készülnek a növekedésre a hazai vállalkozások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az első rendszeres jövedelem megszerzése sok fiatal életében mérföldkő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Komoly szorongást okoz a Z-generációsoknak a közösségi média
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: az áremelkedés üteme 2026 elején mérséklődhet tartósan a jegybanki toleranciasávba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Tesco újra együtt támogatja az Élelmiszerbank munkáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >