A Z-generáció több mint fele vásárolt már online a közösségi média böngészése során
A Walmart és a Morning Consult legújabb felmérése azt mutatja, hogy a közösségi média kulcsfontosságú platformmá vált a termékek felkutatásában.
A közösségi kereskedelem fontosságát jelzi, hogy a Z-generációs vásárlók több mint fele (55%) vásárolt már online a közösségi médiában böngészve az elmúlt hat hónapban – derült ki a Walmart és a Morning Consult 2233 amerikai felnőtt körében végzett új felméréséből. Ezzel szemben az összes vásárlónak csak 38%-a tett ugyanígy.
Míg a Z-generációs vásárlók 44%-a online kereséssel kezdi a vásárlási utat, tízből nagyjából négyen a boltokban (42%), a kereskedők mobilalkalmazásainak vagy weboldalainak meglátogatásával (40%) és a közösségi médiában (38%) indulnak el – derült ki a felmérésből.
A felmérésben részt vevők mintegy fele (49%) mondta, hogy több ruhát vásárolna, ha hozzáférhetne a „nagyszerű virtuális próbát” lehetővé tevő eszközökhöz.
A Walmart jelentése az adaptív kiskereskedelem korszakának megértésére összpontosít, amelyet a vállalat úgy definiál, mint „a kiskereskedelem egy olyan formája, amely a vásárlást pontosan úgy hozza el a vásárlókhoz, ahogyan azok azt szeretnék és igénylik” – olvasható a vállalat közleményében. A témában való elmélyülés érdekében a kiskereskedő a Morning Consultot bízta meg az első felmérés elkészítésével, és jelezte, hogy minden évben újra vissza fog arra térni.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >