A Z-generáció több mint fele vásárolt már online a közösségi média böngészése során
A Walmart és a Morning Consult legújabb felmérése azt mutatja, hogy a közösségi média kulcsfontosságú platformmá vált a termékek felkutatásában.
A közösségi kereskedelem fontosságát jelzi, hogy a Z-generációs vásárlók több mint fele (55%) vásárolt már online a közösségi médiában böngészve az elmúlt hat hónapban – derült ki a Walmart és a Morning Consult 2233 amerikai felnőtt körében végzett új felméréséből. Ezzel szemben az összes vásárlónak csak 38%-a tett ugyanígy.
Míg a Z-generációs vásárlók 44%-a online kereséssel kezdi a vásárlási utat, tízből nagyjából négyen a boltokban (42%), a kereskedők mobilalkalmazásainak vagy weboldalainak meglátogatásával (40%) és a közösségi médiában (38%) indulnak el – derült ki a felmérésből.
A felmérésben részt vevők mintegy fele (49%) mondta, hogy több ruhát vásárolna, ha hozzáférhetne a „nagyszerű virtuális próbát” lehetővé tevő eszközökhöz.
A Walmart jelentése az adaptív kiskereskedelem korszakának megértésére összpontosít, amelyet a vállalat úgy definiál, mint „a kiskereskedelem egy olyan formája, amely a vásárlást pontosan úgy hozza el a vásárlókhoz, ahogyan azok azt szeretnék és igénylik” – olvasható a vállalat közleményében. A témában való elmélyülés érdekében a kiskereskedő a Morning Consultot bízta meg az első felmérés elkészítésével, és jelezte, hogy minden évben újra vissza fog arra térni.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >