A Z-generáció több mint fele vásárolt már online a közösségi média böngészése során
A Walmart és a Morning Consult legújabb felmérése azt mutatja, hogy a közösségi média kulcsfontosságú platformmá vált a termékek felkutatásában.
A közösségi kereskedelem fontosságát jelzi, hogy a Z-generációs vásárlók több mint fele (55%) vásárolt már online a közösségi médiában böngészve az elmúlt hat hónapban – derült ki a Walmart és a Morning Consult 2233 amerikai felnőtt körében végzett új felméréséből. Ezzel szemben az összes vásárlónak csak 38%-a tett ugyanígy.
Míg a Z-generációs vásárlók 44%-a online kereséssel kezdi a vásárlási utat, tízből nagyjából négyen a boltokban (42%), a kereskedők mobilalkalmazásainak vagy weboldalainak meglátogatásával (40%) és a közösségi médiában (38%) indulnak el – derült ki a felmérésből.
A felmérésben részt vevők mintegy fele (49%) mondta, hogy több ruhát vásárolna, ha hozzáférhetne a „nagyszerű virtuális próbát” lehetővé tevő eszközökhöz.
A Walmart jelentése az adaptív kiskereskedelem korszakának megértésére összpontosít, amelyet a vállalat úgy definiál, mint „a kiskereskedelem egy olyan formája, amely a vásárlást pontosan úgy hozza el a vásárlókhoz, ahogyan azok azt szeretnék és igénylik” – olvasható a vállalat közleményében. A témában való elmélyülés érdekében a kiskereskedő a Morning Consultot bízta meg az első felmérés elkészítésével, és jelezte, hogy minden évben újra vissza fog arra térni.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért,…
Tovább olvasom >Kihívások előtt a magyar gazdaság: lassú fogyasztásnövekedés és kérdőjelek
A magyar gazdaság növekedése az elmúlt hónapokban számos kihívással nézett…
Tovább olvasom >Új technológiával mérsékli az élelmiszer-pazarlást a Walmart 1400 üzletében
A Walmart Inc. olyan technológiát vezet be, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új élelmiszer-biztonságért és kiskereskedelemért felelős hivatal jöhet létre Nagy Márton vezetésével
Nemzeti Kereskedelmi Hivatal néven új csúcsszervezet jöhet létre, ami a…
Tovább olvasom >K&H: A vállalkozások közel kétharmada tervez fejlesztés
A hazai mikro-, kis- és középvállalkozás többsége, 61 százalék tervez…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 8,2 százalékkal csökkent júniusban
2024 júniusában az ipari termelés volumene 8,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,7…
Tovább olvasom >