A Z generáció igenis szereti a fizikai boltokat
Miközben a Z generáció odavan a mobil eszközökért, az appokért és a közösségi médiáért, ugyanúgy szereti azokat az éleményeket, amelyeket a fizikai boltokban élhet át.
A Retail Zipline felmérése szerint a megkérdezett Z-generáció képviselőinek 58 százaléka mondta azt, hogy jobban szereti a fizikai boltokat, mint az online vásárlást.
A felmérésben részt vevők 69 százaléka mondta azt, hogy szívesen fogad el divattanácsokat a boltokban dolgozóktól, és 19 százalék azért jár bizonyos üzletekbe, mert már-már baráti kapcsolatot alakított ki a munkatársakkal.
A felmérésben 1000 18-24 év közötti vásárló vett részt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
A Z-generáció és az alkohol
A Premium Gin Hungary cég folyamatosan figyeli a nemzetközi italfogyasztási…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Kiábrándult szülők kontra ambiciózus gyerekek: mire vágyik az X és a fiatal Z generáció?
Elsősorban a lehetőségek kihasználása kell a sikerhez a 15-19 éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >