A Z generáció igenis szereti a fizikai boltokat
Miközben a Z generáció odavan a mobil eszközökért, az appokért és a közösségi médiáért, ugyanúgy szereti azokat az éleményeket, amelyeket a fizikai boltokban élhet át.
A Retail Zipline felmérése szerint a megkérdezett Z-generáció képviselőinek 58 százaléka mondta azt, hogy jobban szereti a fizikai boltokat, mint az online vásárlást.
A felmérésben részt vevők 69 százaléka mondta azt, hogy szívesen fogad el divattanácsokat a boltokban dolgozóktól, és 19 százalék azért jár bizonyos üzletekbe, mert már-már baráti kapcsolatot alakított ki a munkatársakkal.
A felmérésben 1000 18-24 év közötti vásárló vett részt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent elhisznek a fiatalok a gépnek
Az EY, a Microsoft és a TeachAI tanulmánya szerint a…
Tovább olvasom >Szalámifronton támad a PICK: edukál és szórakoztat a Z-generációnak szóló kampány
Több mint másfél évszázada a magyar asztalok elmaradhatatlan szereplője a…
Tovább olvasom >A jövőt formáló női vezetők – egyre meghatározóbbak az üzleti világban
A nők szerepe a gazdaságban évről évre erősödik, és ezt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >