A Z generáció igenis szereti a fizikai boltokat
Miközben a Z generáció odavan a mobil eszközökért, az appokért és a közösségi médiáért, ugyanúgy szereti azokat az éleményeket, amelyeket a fizikai boltokban élhet át.
A Retail Zipline felmérése szerint a megkérdezett Z-generáció képviselőinek 58 százaléka mondta azt, hogy jobban szereti a fizikai boltokat, mint az online vásárlást.
A felmérésben részt vevők 69 százaléka mondta azt, hogy szívesen fogad el divattanácsokat a boltokban dolgozóktól, és 19 százalék azért jár bizonyos üzletekbe, mert már-már baráti kapcsolatot alakított ki a munkatársakkal.
A felmérésben 1000 18-24 év közötti vásárló vett részt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőt formáló női vezetők – egyre meghatározóbbak az üzleti világban
A nők szerepe a gazdaságban évről évre erősödik, és ezt…
Tovább olvasom >Megjelent Magyarország legátfogóbb Z generációs kutatása
A Diverzum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és…
Tovább olvasom >Zöldülő gasztromarketing és Z-gen
A Magyar Marketing Szövetség HoReCa & Event és Zöld Tagozat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >