A Z generáció igenis szereti a fizikai boltokat
Miközben a Z generáció odavan a mobil eszközökért, az appokért és a közösségi médiáért, ugyanúgy szereti azokat az éleményeket, amelyeket a fizikai boltokban élhet át.
A Retail Zipline felmérése szerint a megkérdezett Z-generáció képviselőinek 58 százaléka mondta azt, hogy jobban szereti a fizikai boltokat, mint az online vásárlást.
A felmérésben részt vevők 69 százaléka mondta azt, hogy szívesen fogad el divattanácsokat a boltokban dolgozóktól, és 19 százalék azért jár bizonyos üzletekbe, mert már-már baráti kapcsolatot alakított ki a munkatársakkal.
A felmérésben 1000 18-24 év közötti vásárló vett részt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
A fiatalok 43 millió forinttal számolnak az első otthonért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Váltás a cégtulajdonosok között: az Y generáció lett a magyar vállalkozások új motorja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fiatalok főként az élelmiszer-vásárlásokkal kerülnek be a digitális pénzügyek világába
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyetlen nap kellett, hogy a vegánok ne tűnjenek többé hippiknek – ilyen volt a Vegan Summit Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alimentaria+Hostelco 2026: rekord nemzetközi részvétel várható Barcelonában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont Európa legnagyobb közlekedéskutatási eseményének – érkezik a Transport Research Arena 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
