A YouGov felvásárolja a GfK fogyasztói panel üzletágát 342 millió dollárért
A brit közvélemény-kutató cég, a YouGov bejelentette a német piackutató cég, a GfK SE fogyasztói panel üzletágának felvásárlását 315 millió euró (342,4 millió dollár) értékben.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/handshake-gc0823a446_640.jpg)
Az ügylet várhatóan 2023 második felében zárul le
A GfK fogyasztói panel üzletága több mint 100 000 háztartást ölel fel, paneljeik jelen vannak 16 európai országban.
A londoni tőzsdén jegyzett YouGov friss közleménye szerint azért döntött a tranzakció mellett, mert a piackutatás területén nagy felhasználói bázissal rendelkező fogyasztói panel üzletággal jelentősen bővülhet tevékenységük az FMCG szektorban, miközben az amerikai ügyfélkapcsolataikat is erősítik.
„Ez az ügylet stratégiai szempontból fontos számunkra, mivel lehetővé teszi, hogy tovább terjesszük tevékenységünket a még alulreprezentált FMCG szektorban, és olyan hosszú távú kapcsolatokkal rendelkező nagyvállalati ügyfélkört hozzunk magunkkal, amely a YouGov ügyfelei között is különleges helyet kap majd”
– fogalmazott Stephan Shakespeare, a YouGov vezérigazgatója a közleményében.
Az ügylet várhatóan 2023 második felében zárul le.
A GfK egység értékesítése várható volt, miután az Advent tulajdonában lévő NielsenIQ-ról szárnyra kapott a hír, hogy megkapja az Európai Unió versenyjogi engedélyét a GfK felvásárlására, azzal a feltétellel, hogy a GfK értékesítse fogyasztói panel üzletágát.
Kapcsolódó cikkeink
Nem hajlandók a németek többet fizetni a fenntarthatóbb kozmetikumokért
Amikor a kozmetikai termékek fenntarthatóságáról van szó, a németek elsősorban…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >2,4 milliárd fontot költhetnek a britek sörre a 2024-es EB alatt
Becslések szerint a britek 604,5 millió korsó sört isznak meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >